

Expert ds. rozliczania projektów unijnych
Jako Konsultant/ Starszy Konsultant Zespołu zarządzania projektami będziesz częścią zespołu wspierającego przedsiębiorców w realizacji oraz finansowym rozliczaniu projektów dofinansowanych zarówno z dotacji dostępnych na rynku krajowym, jak i ze środków dystrybuowanych bezpośrednio przez instytucje unijne
Informacje o kliencie
Naszym klientem jest firma doradztwa biznesowego. Firma konsultingową=a wyspecjalizowana w pozyskiwaniu preferencyjnego finansowania dla projektów polegających na opracowaniu lub wdrażaniu innowacji w różnych gałęziach gospodarki.
Opis stanowiska
- prowadzenie od 3 do 5 projektów badawczo-rozwojowych lub inwestycyjnych jednocześnie
- pilnowanie kluczowych terminów oraz monitorowanie zgodności realizowanego projektu z obowiązującymi przepisami, wymaganiami umowy o dofinansowanie oraz założeniami wniosku o dofinansowanie,
- przygotowanie dokumentacji przetargowej w oparciu o zasadę konkurencyjności, w tym weryfikację prawidłowości zapisów wzorów umów z wykonawcami,
- przygotowanie wniosków o płatność oraz weryfikację dokumentacji finansowej i rzeczowej projektu,
- opracowanie wniosków o zmianę, w tym wsparcie klientów w procesie budowania merytorycznego uzasadnienia konieczności wprowadzenia zmian do projektu,
- bieżące przygotowanie pism oraz udzielanie odpowiedzi na pytania klientów związane z realizowanymi projektami,
- stały kontakt z klientami i instytucjami w przydzielonych projektach
- prowadzenie warsztatów szkoleniowych z tematyki procedur zakupowych, zasad związanych z realizacją i rozliczaniem projektów współfinansowanych ze środków UE czy wymogów okresu trwałości.
Profil kandydata
- doświadczenie w prowadzeniu projektów współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego lub Funduszu Spójności,
- znajomość przepisów z zakresu pomocy publicznej oraz wytycznych regulujących zasady realizacji projektów współfinansowanych ze środków wspólnotowych (docenimy wiedzę z zakresu nowej perspektywy finansowej na lata 2021-2027),
- doświadczenie w prowadzeniu procedur wyboru wykonawców zgodnie z zasadą konkurencyjności,
- znajomość i biegłość w pracy w systemach SL2014, LSI2014 oraz Baza konkurencyjności,
- wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne - komunikatywność, umiejętność nawiązywania i utrzymywania dobrych relacji w zespole - potrafisz i lubisz pracować z ludźmi,
- podejście do obowiązków w duchu "Jak możemy zrobić to lepiej i efektywniej?" oraz styl pracy zgodny z zasadą "team first, ego last",
- zdolności analityczne idące w parze z kreatywnym i często niestandardowym sposobem rozwiązywania problemów (doceniamy myślenie „out of the box"),
- zdolności organizacyjne z umiejętnością zarządzania konkurencyjnymi wymaganiami klientów oraz pracą na trzech - pięciu projektach równolegle,
- dobre pióro - umiejętność budowania jasnych i logicznych treści, opisów i analiz,
- dobra znajomość narzędzi pakietu Microsoft Office,
- wykształcenie techniczne,
- znajomość ustawy Pzp,
- doświadczenie w prowadzeniu przetargów na roboty budowlane (również w oparciu o zasadę konkurencyjności),
- doświadczenie w rozliczania projektów realizowanych w ramach Programu ramowego Horyzont.
Oferujemy
- Twoja codzienna praca będzie polegała na bieżącej współpracy z zespołami projektowymi naszych klientów oraz ich wsparciu w kluczowych obowiązkach wynikających z umów o dofinansowanie. Ponadto, poznasz techniki efektywnej komunikacji w zespole, nabędziesz umiejętności udzielania skutecznej informacji zwrotnej, nauczysz się myśleć i działać projektowo oraz poznasz wielu inspirujących ludzi pracujących nad innowacjami w najróżniejszych obszarach przemysłu i usług
- pracę przy ciekawych projektach inwestycyjnych i badawczych z różnych sektorów gospodarki
- „impact" - realny i namacalny wpływ na działalność biznesową wielu znanych firm o zasięgu globalnym,
- pakiet szkoleń i warsztatów praktycznych w celu nabywania nowych umiejętności niezbędnych w naszej codziennej pracy,
- możliwość szybkiego awansu zależnego wyłącznie od Twoich osiągnięć,
- możliwość wdrażania swoich pomysłów oraz brania aktywnego udziału w tworzeniu nowych rozwiązań dla całej firmy,
- praca w godz 8:00 a 9:30 i klient ceni sobie work-life balance,
- benefity w postaci ubezpieczenia medycznego, karty MultiSport, zajęć z języka angielskiego, szkoleń i kursów, 30 minutowe przerwy obiadowe, które wliczamy do czasu pracy, wyjścia integracyjne czy możliwość przychodzenia do pracy z psem
- program rekomendacji - zgarnij dodatkowy bonus za polecenie kandydatów do pracy,
- możliwość pracy hybrydowej lub zdalnej,
- przyjazne miejsce pracy w przestrzeni biurowej mieszczącej się w centrum Warszawy lub Krakowa, zarządzanej przez jedną z najbardziej znanych sieci coworkingowych na świecie
Please apply via the button on the right side of this job offer.


Job details
Location: Warszawa
Contract type: Na czas nieokreślony
About Michael Page
Michael Page is a leading professional recruitment consultancy specialising in the recruitment of permanent, contract and temporary positions on behalf of the world's top employers.
More
Location: Warszawa
Contract type: Na czas nieokreślony
About Michael Page
Michael Page is a leading professional recruitment consultancy specialising in the recruitment of permanent, contract and temporary positions on behalf of the world's top employers.
More
Follow us on:



