Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 24/11/2017.

Executive Assistant

Warszawa, mazowieckie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Executive Assistant
Warszawa
NR REF.: 1096705

Dla naszego Klienta, firmy z branży farmaceutycznej, poszukujemy osoby na stanowisko:

Asystenta/-tki Zarządu

Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie wspieranie Zarządu w realizacji codziennych obowiązków, organizacja i obsługa spotkań, zarządzanie kalendarzem spotkań przełożonych, przygotowywanie raportów, prezentacji i tłumaczeń w języku angielskim, jak również przygotowywanie dokumentów i materiałów na spotkania oraz wyjazdy przełożonych, współpraca z instytucjami oraz Klientami Spółki.

Od Kandydatów oczekujemy wykształcenia wyższego(min. licencjat), biegłej znajomości języka angielskiego - C1(znajomość innych języków obcych, zwłaszcza niemieckiego, mile widziana) oraz biegłej znajomości obsługi komputera (MS Office) i sprzętu biurowego. Kandydaci powinni posiadać min. rok doświadczenia na analogicznym stanowisku.

Wymagana jest również wysoka kultura osobista, duża samodzielność, umiejętność radzenia sobie ze złożonymi zadaniami i proaktywna postawa.
Idealny kandydat powinien posiadać wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne, być zaangażowany, terminowy oraz kreatywny.

Klient oferuje zatrudnienie na umowę o pracę (okres próbny 3 m-ce) oraz pakiet medyczny w ramach benefitów pozapłacowych.Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 8-16.

Lokalizacja: Warszawa Ochota.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
06/10/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Administracja i sekretariat
do góry