Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Executive Assistant

Miejsce pracy: Katowice
7-26-62737

Naszym Klientem jest wiodąca firma z branży medycznej, świadcząca wysokospecjalistyczne usługi, skupiająca wokół siebie unikalny zespół ekspertów w dziedzinie diagnostyki obrazowej.

W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy osoby na stanowisko: Executive Assistant

Zakres obowiązków:
- bezpośrednia współpraca z Zarządem, wspieranie w realizacji bieżących zadań,
- prowadzenie sekretariatu Biura Zarządu oraz dbanie o jego sprawne i efektywne funkcjonowanie,
- administrowanie kalendarzem spotkań wewnętrznych i zewnętrznych, organizacja tych spotkań, potwierdzanie obecności uczestników,
- organizacja podróży służbowych,
- współpraca ze wszystkimi działami firmy w zakresie zapewnienia efektywnej wymiany informacji,
- przygotowywanie, weryfikowanie, redagowanie dokumentów i pism na potrzeby Członków Zarządu,
- uczestniczenie w spotkaniach Zarządu, sporządzanie sprawozdań ze spotkań,
- opracowywanie prezentacji, zestawień i raportów na potrzeby Zarządu,
- nadzorowanie korespondencji z podmiotami zewnętrznymi, przygotowywanie pism i odpowiedzi w związku z otrzymaną korespondencją,
- ścisła współpraca z działem prawnym.

Wymagania:
- minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku - warunek konieczny,
- wykształcenie wyższe (mile widziane kierunki: ekonomia, administracja, zarządzanie),
- wysoce rozwinięte kompetencje interpersonalne umożliwiające swobodne poruszanie się w zróżnicowanym zespole,
- umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres.

Korzyści:
- stabilne i konkurencyjne warunki zatrudnienia - UOP,
- ciekawa i pełna wyzwań praca w ambitnym zespole – w firmie o wiodącej pozycji rynkowej,
- pakiet świadczeń dodatkowych (możliwość dołączenia do ubezpieczenia grupowego),
- możliwość doskonalenia swoich umiejętności i poszerzania kompetencji zawodowych.

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi