
Dla naszego Klienta, poszukujemy kandydatów na stanowisko
Executive AssistantMiejsce pracy: Warszawa
Zadania:
- Organizacja i kompleksowa obsługa biura Zarządu, realizacja zadań związanych z codziennym funkcjonowaniem biura, zarządzanie kalendarzami, organizacja wyjazdów służbowych,
- Przygotowywanie i organizacja spotkań wewnętrznych i zewnętrznych, obsługa spotkań,
- Zapewnienie prawidłowego obiegu korespondencji kierowanej do Zarządu,
- Przygotowywanie raportów, podsumowań, zestawień, redagowanie pism, weryfikacja, edycja i formatowanie dokumentów,
- Dbałość o estetykę pomieszczeń biura,
- Zapewnienie materiałów pomocniczych (biurowych, spożywczych).
Wymagania:
- Minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku,
- Wykształcenie wyższe,
- Biegłość w obsłudze MS Office,
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie - warunek konieczny,
- Umiejętności analityczne,
- Znajomość ogólnych zasad redagowania pism, praktyczna umiejętność sporządzania oficjalnych tekstów urzędowych i firmowych,
- Wysokie standardy etyczne, znajomość zasad savoir – vivre w biznesie.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.