Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 22/02/2019.

Employer Branding Coordinator (Poland & international markets)

Warszawa, mazowieckie

HRK S.A

Opis stanowiska pracy

A leading global management consultancy is planning to hire an experienced and effective:

Employer Branding Coordinator (Poland & international markets)Miejsce pracy: Warszawa

Key responsibilities:

  • Cordination of Employer Branding (EB) activities in close cooperation with the Recruitment and Consulting teams
  • Attracting high potential Polish-speakers studying and/or graduating at top universities in Poland and Western Europe
  • Managing mentoring programs, conferences, networking events, workshops in Poland and abroad
  • Executing the Social Media (SM) strategy and creating content for Facebook, LinkedIn, etc.
  • Developing and deploying promotional materials
  • Managing EB budget

Major requirements:

  • Several years of EB and SM experience in an international environment
  • Experience in the professional services sector
  • University degree
  • Excellent interpersonal skills, creativity and flexibility
  • Full professional fluency in Polish and English

Offer:

  • Competitive salary with numerous fringe benefits
  • Exciting international work environment
  • Flexible working hours (home office option)
  • Full-time employment contract

Prezentacja firmy

HRK jest jedną z największych firm doradczych z obszaru zarządzania kapitałem ludzkim.... Posiadamy oddziały w Warszawie, Poznaniu, Katowicach i Wrocławiu. Nasi konsultanci tworzą interdyscyplinarny zespół profesjonalistów.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
18/01/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 3 do 5 lat
Min. wykształcenie:
Wyższe magisterskie
Branża / kategoria:
Praca HR / Kadry / Rekrutacja
Zapisz ofertę
do góry