
Ekspert ds. zarządzania jakością sprzedaży

Jeśli jesteś osobą, która:
- posiada wyższe wykształcenie,
- wykazuje się umiejętnością analitycznego myślenia oraz logicznego wnioskowania,
- w stopniu zaawansowanym zna MS Excel oraz Power Point,
- jest komunikatywna oraz asertywna w działaniu,
- zna specyfikę pracy w oddziałach własnych Banku i placówkach partnerskich,
- posiada wiedzę z zakresu budowania pozytywnych doświadczeń klientów oraz zna narzędzia badawcze (dodatkowy atut).
Mamy dla Ciebie pracę, która polega na:
- realizacji działań związanych z podnoszeniem poziomu jakości obsługi Klienta w segmencie klienta indywidulanego i biznesowego,
- monitorowaniu i utrzymywaniu standardów sprzedaży i jakości obsługi klientów w sieci sprzedaży,
- przygotowywaniu kampanii komunikacyjnych z zakresu jakości i standardów sprzedaży oraz obsługi klientów sieci sprzedaży,
- bieżącej analizie rynku i zmieniających się trendów w obszarze customer experience , customer effort,
- poprawie doświadczeń klienta w obszarze komunikacji z Bankiem,
- współpracy z jednostkami Banku odpowiedzialnymi za sprzedaż produktów bankowych zarówno w segmencie klienta indywidualnego jak i biznesowego.
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- pracę w strukturach najszybciej rozwijającego się Banku w Polsce,
- szerokie możliwości rozwoju zawodowego,
- wynagrodzenie dostosowane do wiedzy i doświadczenia,
- dofinansowanie do świadczeń socjalnych (karta MultiSport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie, programy zniżkowe i lojalnościowe itp.).
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
