#

Ekspert ds. zarządzania jakością sprzedaży

Alior Bank S.A.

Warszawa, mazowieckie

Alior Bank S.A.

Ekspert ds. zarządzania jakością sprzedaży

Alior Bank S.A.

Jeśli jesteś osobą, która:

  • posiada wyższe wykształcenie,
  • wykazuje się umiejętnością analitycznego myślenia oraz logicznego wnioskowania,
  • w stopniu zaawansowanym zna MS Excel oraz Power Point,
  • jest komunikatywna oraz asertywna w działaniu,
  • zna specyfikę pracy w oddziałach własnych Banku i placówkach partnerskich,
  • posiada wiedzę z zakresu budowania pozytywnych doświadczeń klientów oraz zna narzędzia badawcze (dodatkowy atut).

Mamy dla Ciebie pracę, która polega na:

  • realizacji działań związanych z podnoszeniem poziomu jakości obsługi Klienta w segmencie klienta indywidulanego i biznesowego,
  •  monitorowaniu i utrzymywaniu standardów sprzedaży i jakości obsługi klientów w sieci sprzedaży,
  • przygotowywaniu kampanii komunikacyjnych z zakresu jakości i standardów sprzedaży oraz obsługi klientów sieci sprzedaży,
  • bieżącej analizie rynku i zmieniających się trendów w obszarze customer experience , customer effort,
  • poprawie doświadczeń klienta w obszarze komunikacji z Bankiem,
  • współpracy z jednostkami Banku odpowiedzialnymi za sprzedaż produktów bankowych zarówno w segmencie klienta indywidualnego jak i biznesowego.

Oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • pracę w strukturach najszybciej rozwijającego się Banku w Polsce,
  • szerokie możliwości rozwoju zawodowego,
  • wynagrodzenie dostosowane do wiedzy i doświadczenia,
  • dofinansowanie do świadczeń socjalnych (karta MultiSport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie, programy zniżkowe i lojalnościowe itp.).

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Alior Bank S.A.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi