#

Ekspert ds Sprawozdawczości Grupowej i Analiz kontrolingowych - rekrutacja online

HRK S.A.

Warszawa, mazowieckie

HRK S.A.

Naszym Klientem jest międzynarodowa spółka działająca w sektorze usług. Ze względu na awans osoby piastującej do tej pory poniższe stanowisko, poszukujemy osoby zainteresowanej objęciem tej funkcji.

Ekspert ds Sprawozdawczości Grupowej i Analiz kontrolingowychMiejsce pracy: Warszawa

Zadania:

  • Przygotowywanie co miesiąc konsolidacji wg IFRS (4 spółki).
  • Przygotowywanie miesięcznego skonsolidowanego pakietu sprawozdawczego dla Grupy, zgodnie z IFRS.
  • Udział w przygotowywaniu prognoz przychodowych i kosztowych krótko- i długoterminowych.
  • Udział w księgowym zamknięciu miesiąca, w tym udział w kalkulacji rezerw przychodowych i kosztowych.
  • Analiza i raportowanie wykonania budżetu Capex Grupy. Kontrola prawidłowości księgowań inwestycji.
  • Prowadzenie ewidencji obiektów w Grupie oraz koordynowanie wprowadzania nowych obiektów do systemów operacyjnych i księgowych.
  • Udział w przygotowywaniu rocznego skonsolidowanego budżetu (w tym. m.in. przygotowanie konsolidacji, bilansu, CF) oraz monitorowanie jego wykonania w okresach miesięcznych.
  • Analiza odchyleń wykonania do budżetu – na poziomie MPK-ów.
  • Nadzór nad wszystkimi polisami ubezpieczeniowymi w Grupie (na poziomie operacyjnym) oraz zgłaszanie szkód i monitorowanie procesu ich likwidacji (bezpośrednia współpraca z brokerem ubezpieczeniowym).
  • Wspieranie kluczowych decyzji biznesowych poprzez dostarczanie kompleksowych analiz finansowych (cyklicznych i ad hoc).
  • Przygotowywanie prezentacji z podsumowaniem wyników przeprowadzonych analiz.
  • Współpraca z innymi działami oraz spółkami z Grupy w celu zapewnienia spójnej informacji dotyczącej aktywności biznesowej Grupy.
  • Współpraca z audytorem w trakcie badania.

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe ekonomiczne.
  • Znajomość IFRS oraz zasad konsolidacji.
  • Biegła znajomość języka angielskiego.
  • Biegła obsługa MS Office, zwłaszcza Excel i Power Point.
  • Znajomość VBA i Power BI będzie dodatkowym atutem.
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku lub 2-3 lata doświadczenia w audycie finansowym.
  • Umiejętność pracy w zespole.
  • Chęć do bezpośredniej współpracy z osobami z operacji.
  • Bardzo dobra organizacja pracy, efektywność.
  • Odpowiedzialność i samodzielność w wykonywaniu zadań.
  • Wysoko rozwinięte umiejętności analitycznego myślenia i wyciągania wniosków.
  • Umiejętność budowania relacji, proaktywność i inicjatywa w działaniu.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi