EKSPERT DS. E-PROCESÓW SPRZEDAŻY
Departament Usług Cyfrowych
Nr ref.: CEN/ML/59/2018
Umowa na czas zastępstwa
Dołączając do nas zyskujesz:
- pakiet benefitów, w tym prywatną opiekę medyczną, Pracowniczy Program Emerytalny, System Kafeteryjny MyBenefit, kartę Multisport
- atrakcyjną ofertę produktów bankowych, w tym kredytu hipotecznego
- możliwość zdobywania doświadczenia i rozwoju w największej instytucji finansowej w kraju
- możliwość udziału w ciekawych projektach i możliwość realnego wpływu na kształt wielu rozwiązań biznesowych w Banku.
- umowę o pracę na zastępstwo, w przyjaznym środowisku z realnymi zadaniami, bez presji i deadlineów z kosmosu oraz atrakcyjny system premiowy
Jako Ekspert/Specjalista będziesz odpowiedzialny za:
- przygotowanie wymagań biznesowych dla procesów sprzedaży usług i produktów w bankowości elektronicznej (iPKO, IKO), negocjacje z dostawcami usług i IT
- analizę biznesową procesów sprzedaży oraz sporządzanie i uzgadnianie specyfikacji funkcjonalnych dla wdrażanych rozwiązań w zakresie sprzedaży produktów i usług niefinansowych w kanałach cyfrowych Banku,
- wdrożenia nowych procesów zakupu usług niefinansowych jak doładowania, ubezpieczenia, subskrypcje, media i inne
- tworzenie nowych koncepcji procesów sprzedażowych – będziesz projektował rozwiązania na najpopularniejszą w Polsce aplikację mobilną IKO, największy serwis transakcyjny iPKO
- relacje z partnerami biznesowymi – IT, backoffice, produktowcami.
Oczekujemy od Ciebie:
- doświadczenia w analizie biznesowej procesów sprzedaży usług internetowych oraz sporządzania funkcjonalnych wymagań dla IT w zakresie sprzedaży produktów i usług niefinansowych w kanałach cyfrowych Banku
- praktyczne doświadczenie w prowadzeniu projektów w oparciu o metodyki zwinne i tradycyjne
- umiejętności współpracy z IT, biznesem i backofficem
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.