Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
monitoringu i raportowaniu działań realizowanych przez Departament CRM KI,
raportowaniu portfela Klientów i kluczowych wskaźników,
samodzielnym opracowywaniu koncepcji raportów i analiz na podstawie przedstawionego problemu lub zagadnienia,
przygotowywaniu danych do raportów końcowych i podsumowań po zakończeniu kampanii,
wyciąganiu wniosków z przeprowadzanych analiz i przedstawianiu dalszych rekomendacji,
współpracy z innymi departamentami w zakresie rozwoju źródeł do raportowania i automatyzacji,
definiowaniu wymagań do rozbudowy data martu.
Jeśli jesteś osobą, która:
posiada wykształcenie wyższe techniczne, ekonomiczne lub pokrewne,
posiada kilkuletnie doświadczenie na stanowisku związanym z raportowaniem w sektorze bankowym, ubezpieczeniowym lub telekomunikacyjnych (mile widziane doświadczenie w obszarze CRM lub sprzedaży),
posiada ekspercką wiedzę wiedza na jednym z wybranych silników bazodanych SQL (Teradata i/lub Oracle),
ma praktyczną znajomość Tableau lub innego narzędzia do wizualizacji raportów (QlickView, Visual Analytics),
bardzo dobrze zna MS Excel (w tym tabele przestawne - np. tworzenie pól i elementów obliczeniowych, pokazywanie wartości tabeli w różnych ujęciach),
potrafi analizować dane oraz wyciągać z nich wnioski,
jest otwarta na poszerzanie wiedzy w języku Python lub innych w miarę potrzeby.
Oferujemy:
zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
pracę w strukturach najszybciej rozwijającego się Banku w Polsce,
szerokie możliwości rozwoju zawodowego,
wynagrodzenie dostosowane do wiedzy i doświadczenia,