Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 19/11/2019.

Dyrektor Sprzedaży

Warszawa, mazowieckie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Dyrektor Sprzedaży
Warszawa
NR REF.: 1129866


Twoja następna firma
Dla naszego klienta z branży Retail, poszukujemy obecnie doświadczonych Kandydatów na stanowisko Dyrektora Sprzedaży i Marketingu w Warszawie.

Twoje następne stanowisko
Dyrektor Sprzedaży będzie odpowiedzialny za zarządza zespołem sprzedaży i tworzenie długoterminowej polityki handlowej. Do głównych obowiązków osoby na tym stanowisku będzie należało, m.in.: kreowanie i konsekwentne wdrażanie strategii handlowej, negocjacje z dostawcami, budowanie relacji businessowych, ocena i rozwój nowych możliwości sprzedażowych, odpowiedzialność za salony stacjonarne i sklep internetowy oraz otwarcia nowych salonów.

Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Odpowiedni Kandydat powinien posiadać doświadczenie na stanowisku Dyrektora Sprzedaży w branży Retail (marki premium) oraz posiadać wiedzę z zakresu marketingu. Osoba na tym stanowisku powinna także cechować się komunikatywnością, inicjatywą, samodzielnością i zaangażowaniem w wykonywane obowiązki oraz umiejętnościami negocjacyjnymi, a także dokładnością, przedsiębiorczością, kreatywnym rozwiązywaniem problemów oraz bardzo dobrą organizacją pracy i umiejętnością zarządzania zespołem.

Co zyskujesz?
Nasz Klient oferuje atrakcyjne wynagrodzenie, zatrudnienie w oparciu o kontrakt B2B . Pracodawca zapewnia również dalszy rozwój zawodowy.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
02/11/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta , Praca Call Center / Telemarketing , Praca Doradztwo / Konsulting
do góry