Zajmujemy się rekrutacją wykwalifikowanych profesjonalistów i wspieraniem ich w zatrudnieniu, w oparciu o umowy na czas określony i nieokreślony. Nasze bogate doświadczenie w doborze talentów - specjalistów, managerów niższego i średniego szczebla, posiadających wykształcenie kierunkowe i adekwatne doświadczenie na danym stanowisku, pozwoliło nam gruntownie poznać rynek pracy w Polsce i zagranicą. Każdego dnia pracujemy z zaangażowaniem, by zagwarantować naszym klientom kompleksową i profesjonalną obsługę. Dzięki naszym konsultantom oraz rekruterom, posiadającym rozległą wiedzę i specjalizację w konkretnych sektorach oraz obszarach funkcjonalnych, jesteśmy w stanie zapewnić profesjonalne wsparcie, maksymalną skuteczność i szybkie reakcje na pojawiające się wyzwania.
Jesteśmy organizacją wielokulturową, dynamiczną i pełną życia. Naszym najważniejszym celem jest spełnienie oczekiwań Klientów – zarówno firm, jak i kandydatów. Realizujemy go pracując wspólnie na rzecz podstawowej wartości: Waszego rozwoju.
www.injob.com
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży grzewczej, In Job Warsaw poszukuje osób na stanowisko:
DYREKTOR SPRZEDAŻY (branża grzewcza, sanitarna)
Miejsce pracy: WarszawaGłówne obowiązki:
• Pozyskiwanie i dbanie o kluczowych klientów firmy, w zgodzie ze standardami biznesowymi firmy
• Nawiązywanie relacji z dystrybutorami i dbanie o rozwój nowych kanałów sprzedaży
• Rozwój sprzedaży produktów firmy i budowanie świadomości marki w Polsce
• Zarządzanie zespołem sprzedażowym, wspieranie, dbanie o jego rozwój i wyznaczanie celów
• Realizowanie strategii handlowej firmy i proponowanie nowych rozwiązań
• Monitorowanie rynku, analiza trendów rynkowych
Wymagania:
• Minimum 5 lat doświadczenia w zarządzaniu strukturami sprzedaży w firmie z branży grzewczej, sanitarnej
• Znajomość kanałów sprzedaży na polskim rynku
• Biegła znajomość języka angielskiego lub włoskiego – warunek konieczny
• Wyższe wykształcenie będzie wartością dodaną
• Bardzo dobra znajomość pakietu programów Microsoft Office oraz doświadczenie w obsłudze CRM
• Dostępność do podróży 50% czasu
Oferujemy:
• Atrakcyjne wynagrodzenie i stabilne zatrudnienie
• Premie sprzedażowe zależne od uzyskanych wyników
• Możliwość rozwoju w międzynarodowej organizacji, z wieloletnim doświadczeniem w branży
• Udział w opracowaniu kierunku rozwoju znanej marki
• Niezbędne narzędzia pracy: telefon, komputer, służbowy samochód