Rodzaj pracy: Pełny etat
Rodzaj umowy: Na czas określony
Ilość wakatów: 1
Minimalne doświadczenie: Od 5 do 10 lat
Wykształcenie: Wyższe magisterskie
Branża: Praca Sprzedaż / Handel / Praca w sklepie
IN TEMPORIS POLSKA Sp. z o.o., dzięki ponad dziesięcioletniemu doświadczeniu (należąc do Grupy IN TEMPORIS EUROPE SRL z siedzibą we Francji), doradza i zarządza projektami z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi. Zapewniamy naszym Klientom partnerską współpracę opartą na jasnych zasadach. Doświadczony i wyspecjalizowany zespół, cechuje przyjazne i profesjonalne podejście do pracowników. In Temporis Polska Sp. z o.o. figuruje w Rejestrze Agencji Zatrudnienia pod numerem rejestracyjnym 1954.
Aktualnie dla naszego Klienta, reprezentującego sektor handlu detalicznego, poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Dyrektor Sieci Sklepów
Zakres obowiązków:
- Współtworzenie i wdrażanie strategii działalności operacyjnej sieci sklepów własnych.
- Przygotowywanie i realizacja zatwierdzonych budżetów rocznych.
- Odpowiedzialność za realizację wyników operacyjnych sieci sklepów oraz za zarządzanie kosztami operacyjnymi.
- Odpowiedzialność za sprawne funkcjonowanie sieci punktów handlowych w oparciu o obowiązujące standardy firmowe.
- Doskonalenie systemów zakupowych dla sieci.
- Nadzorowanie i realizacja planów inwestycyjnych.
- Zarządzanie polityką personalną, rozwój podległych pracowników, określanie standardów pracy, motywowanie oraz monitorowanie i rozliczanie efektów pracy podległych pracowników.
- Kreowanie wizerunku firmy oraz polityki sprzedaży.
- Budowanie trwałych relacji biznesowych z klientami, współtworzenie programów lojalnościowych.
- Regularna analiza wyników finansowych punktów handlowych, identyfikowanie obszarów krytycznych, budowanie i wdrażanie planów naprawczych.
- Dbałość o utrzymanie wysokich standardów obsługi klientów.
- Bieżące analizowanie oraz raportowanie działań i wyników do Zarządu Firmy.
- Współpraca z innymi działami firmy.
Wymagania:
- Wyższe wykształcenie.
- Minimum 5 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w sieci punktów detalicznych o wysoko rozwiniętych standardach operacyjnych.
- Doświadczenie w budowaniu i wdrażaniu strategii biznesowej dla zarządzanego obszaru.
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołami funkcjonującymi w rozproszonej strukturze organizacyjne.
- Praktyczna wiedza z zakresu prawa pracy, dokumentacji kadrowo-płacowej, księgowości i BHP.
- Orientacja na realizację celów, proaktywność, inicjatywa w działaniu.
- Umiejętność zarządzania zmianą, efektywne działanie pod presją czasu.
- Komunikatywność i umiejętność współpracy.
- Umiejętność analitycznego myślenia.
- Komunikatywna znajomość j. angielskiego.
- Zaawansowana znajomość obsługi pakietu MS Office (szczególnie MS Excel).
- Prawo jazdy kategorii B.
- Dyspozycyjność do częstych podróży służbowych.
Nasz Klient oferuje:
- Pracę i rozwój zawodowy w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkowej.
- Atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy.
- Pakiet relokacyjny, auto służbowe, niezbędne narzędzia pracy.
- System benefitów pozapłacowych.