In Temporis Polska Sp. z o.o.

Dyrektor Sieci Sklepów

Od: In Temporis Polska Sp. z o.o.
Miejsce pracy: Warszawa

Rodzaj pracy: Pełny etat

Rodzaj umowy: Na czas określony

Ilość wakatów: 1

Minimalne doświadczenie: Od 5 do 10 lat

Wykształcenie: Wyższe magisterskie

Branża: Praca Sprzedaż / Handel / Praca w sklepie

IN TEMPORIS POLSKA Sp. z o.o., dzięki ponad dziesięcioletniemu doświadczeniu (należąc do Grupy IN TEMPORIS EUROPE SRL z siedzibą we Francji), doradza i zarządza projektami z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi. Zapewniamy naszym Klientom partnerską współpracę opartą na jasnych zasadach. Doświadczony i wyspecjalizowany zespół, cechuje przyjazne i profesjonalne podejście do pracowników. In Temporis Polska Sp. z o.o. figuruje w Rejestrze Agencji Zatrudnienia pod numerem rejestracyjnym 1954.

Aktualnie dla naszego Klienta, reprezentującego sektor handlu detalicznego, poszukujemy Kandydatów na stanowisko:

Dyrektor Sieci Sklepów

Zakres obowiązków:

  • Współtworzenie i wdrażanie strategii działalności operacyjnej sieci sklepów własnych.
  • Przygotowywanie i realizacja zatwierdzonych budżetów rocznych.
  • Odpowiedzialność za realizację wyników operacyjnych sieci sklepów oraz za zarządzanie kosztami operacyjnymi.
  • Odpowiedzialność za sprawne funkcjonowanie sieci punktów handlowych w oparciu o obowiązujące standardy firmowe.
  • Doskonalenie systemów zakupowych dla sieci.
  • Nadzorowanie i realizacja planów inwestycyjnych.
  • Zarządzanie polityką personalną, rozwój podległych pracowników, określanie standardów pracy, motywowanie oraz monitorowanie i rozliczanie efektów pracy podległych pracowników.
  • Kreowanie wizerunku firmy oraz polityki sprzedaży.
  • Budowanie trwałych relacji biznesowych z klientami, współtworzenie programów lojalnościowych.
  • Regularna analiza wyników finansowych punktów handlowych, identyfikowanie obszarów krytycznych, budowanie i wdrażanie planów naprawczych.
  • Dbałość o utrzymanie wysokich standardów obsługi klientów.
  • Bieżące analizowanie oraz raportowanie działań i wyników do Zarządu Firmy.
  • Współpraca z innymi działami firmy.

 

Wymagania:

  • Wyższe wykształcenie.
  • Minimum 5 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w sieci punktów detalicznych o wysoko rozwiniętych standardach operacyjnych.
  • Doświadczenie w budowaniu i wdrażaniu strategii biznesowej dla zarządzanego obszaru.
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołami funkcjonującymi w rozproszonej strukturze organizacyjne.
  • Praktyczna wiedza z zakresu prawa pracy, dokumentacji kadrowo-płacowej, księgowości i BHP.
  • Orientacja na realizację celów, proaktywność, inicjatywa w działaniu.
  • Umiejętność zarządzania zmianą, efektywne działanie pod presją czasu.
  • Komunikatywność i umiejętność współpracy.
  • Umiejętność analitycznego myślenia.
  • Komunikatywna znajomość j. angielskiego.
  • Zaawansowana znajomość obsługi pakietu MS Office (szczególnie MS Excel).
  • Prawo jazdy kategorii B.
  • Dyspozycyjność do częstych podróży służbowych.

Nasz Klient oferuje:

  • Pracę i rozwój zawodowy w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkowej.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy.
  • Pakiet relokacyjny, auto służbowe, niezbędne narzędzia pracy.
  • System benefitów pozapłacowych.

 

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi