poszukuje kandydata do pracy na stanowisku:
Dyrektor Projektu w Biurze Inwestycji (Branża budowlana)
Zakres czynności:
- organizowanie i nadzorowanie badań diagnostycznych niezbędnych dla realizacji przedsięwzięć budowlanych
- kontrola oraz udział w odbiorach robót inwestycyjnych celem zapewnienia właściwej jakości robót
- analiza i ocena stanu technicznego obiektów budowlanych celem ustalenia niezbędnych działań dla wyeliminowania występujących nieprawidłowości
- formułowanie wniosków i zaleceń w zakresie zmian parametrów techniczno-eksploatacyjnych celem zapewnienia wymaganej jakości rozwiązań konstrukcyjnych
- nadzorowanie merytoryczne prowadzonej dokumentacji technicznej celem spełnienia wymogów formalno-prawnych oraz norm i wymagań technicznych
- współudział w opracowaniu kompleksowej dokumentacji przetargowej niezbędnej dla wdrożenia procedur przetargowych oraz współudział w pracach komisji przetargowych
- współudział w pozyskaniu decyzji administracyjnych niezbędnych dla realizacji kontraktu
- współudział w sporządzaniu harmonogramów rzeczowo - finansowych kontraktu niezbędnych dla przyjęcia planu realizacji projektu inwestycyjnego oraz współudział w sporządzaniu sprawozdań niezbędnych do monitorowania realizacji projektu
- współudział w weryfikowaniu zakresu rzeczowo - finansowego kontraktu
- współudział w identyfikacji i raportowanie do właściwych komórek organizacyjnych zagrożeń, ryzyka w realizacji kontraktu/projektu oraz współudział w podejmowaniu działań zapobiegających
- współudział w uzgadnianiu dokumentów (w tym faktur) dotyczących płatności dla Wykonawcy i Inżyniera
- współudział w opiniowaniu dokumentacji projektowej i wykonawczej
- dbanie o jakość, rejestrowanie, prowadzenie oraz przechowywanie dokumentacji projektu we wszystkich fazach jego wdrażania i trwałości projektu oraz sporządzanie raportów okresowych Inżyniera Kontraktu
- udział w prowadzeniu wyrywkowych kontroli jakości wykonywanych robót oraz wbudowanych materiałów i zastosowanych technologii
Wymagania:
- wykształcenie wyższe techniczne odpowiednie
- minimum 3 lata stażu pracy na stanowiskach związanych z realizacją (budowa) obiektów
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń uprawniające do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie
- znajomość prawa budowlanego, warunków kontraktowych FIDIC i ustawy prawo zamówień publicznych
- uprawnienia budowlane
- znajomość procedur i doświadczenie w prowadzeniu i rozliczaniu transportowych projektów inwestycyjnych finansowanych z funduszy unijnych
- znajomość pakietu MS Office w stopniu co najmniej średnio zaawansowanym oraz i MS Project w stopniu co najmniej podstawowym
- znajomość przepisów prawa budowlanego i obowiązujących w Polsce aktów prawnych niezbędnych do prawidłowego przeprowadzenia procesu inwestycyjnego w budownictwie
- znajomość przepisów dla inwestycji prowadzonych w sektorze kolejowym
- umiejętność podejmowania decyzji, współpracy i rozwiązywania problemów
- umiejętność analizy danych
- umiejętność planowania zadań w tym sporządzania harmonogramów
Oferujemy:
- umowę o pracę
- możliwość rozwoju zawodowego i indywidualnie planowaną ścieżkę kariery
- pracę w stabilnej firmie z bogatymi tradycjami
- udział w licznych projektach związanych z rozwojem spółek Grupy PKP - jednego z największych polskich pracodawców zatrudniającego ponad 76 tys. pracowników
- atrakcyjne wynagrodzenie i niezbędne narzędzia pracy
Osoby zainteresowane powyższym stanowiskiem zapraszamy do przesłania aplikacji
za pomocą przycisku
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Informujemy, że potwierdzeniem przyjęcia Państwa aplikacji jest otrzymanie maila zwrotnego.
Nadesłanych ofert nie zwracamy.