#

Dyrektor Logistyki i Zakupów

HRK S.A.

Warszawa, mazowieckie

HRK S.A.

 

Dla naszego Klienta, państwowej spółki ze stabilną sytuacją oraz dalszymi planami rozwoju poszukujemy osoby na stanowisko:
Dyrektor Logistyki i ZakupówMiejsce pracy: Warszawa
ZADANIA:
  • opracowanie i wdrożenie procesów logistycznych w spółce
  • odpowiedzialność za dział zakupów, logistyki, narzędziowni, transportu wewnętrznego i planowania stanów magazynowych
  • kompleksowe zarządzanie procesami logistycznymi oraz podejmowanie długo - i krótkoterminowych decyzji w obszarze łańcucha dostaw
  • koordynacja i optymalizacja procesów logistycznych w łańcuchu dostaw
  • przygotowywanie i odpowiedzialność za realizację budżetu
  • kontrola i optymalizacja kosztów w podległym obszarze, odpowiedzialność za wskaźniki logistyczne
  • nadzór oraz dbałość o efektywność gospodarki magazynowej
  • prowadzenie negocjacji z dostawcami usług logistycznych
  • zarządzanie podległym zespołem, motywowanie oraz monitorowanie efektów jego pracy
  • ścisła współpraca z innymi działami w firmie w zakresie niezbędnym do realizacji zadań z obszaru logistyki
  • zarządzanie poziomem zapasów
  • planowanie dostaw z uwzględnieniem optymalnych poziomów stanów magazynowych
  • opracowanie i wdrożenie wskaźników monitorujących efektywność podległych obszarów (m.in. zapasy, rotacja, koszty operacyjne)
 
WYMAGANE UMIEJĘTNOŚCI:
  • wykształcenie wyższe, preferowane logistyczne
  • min. 5 - letnie, poparte sukcesami doświadczenie na stanowisku kierowniczym w obszarze logistyki w międzynarodowym środowisku, mile widziane w firmach produkcyjnych o wysokich standardach pracy
  • znajomość narzędzi Lean
  • znajomość i praktyczne stosowanie metod analizy kosztów i jakości w obszarze logistyki
  • chęć inicjowania zmian - praktyczne doświadczenie w implementacji nowych rozwiązań i procesów w obszarze logistyki a także wprowadzania usprawnień w istniejących procesach
  • wysoko rozwinięte kompetencje menedżerskie i  doświadczenie w zarządzaniu dużymi zespołami
  • zdolności komunikacyjne, umiejętność budowania relacji biznesowych i personalnych, doskonała organizacja czasu pracy
  • bardzo dobre zdolności analityczne
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w tym MS Excel
  • znajomość języka angielskiego

 

NASZ KLIENT OFERUJE:
  • stabilność zatrudnienia na podstawie umowy o pracę
  • możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w dużej i nastawionej na sukces organizacji
  • pełny pakiet benefitów dodatkowych
  • motywacyjny system premiowy
  • samochód służbowy
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi