Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 30/03/2020.

Opis stanowiska pracy

Odpowiedzialność za zarządzanie podległym zespołem. Tworzenie i realizowanie strategii zakupowej, asortymentowej i cenowej (marżowej).

Informacje o kliencie

Naszym klientem jest prężnie rozwijająca się firma z branży Retail, dla której poszukujemy osoby na stanowisko: Dyrektor Kategorii Produkty- Świeże.

Opis stanowiska

* Zarządzanie podległym zespołem - planowanie i organizowanie pracy działu zakupów, kształtowanie standardów i procedur w dziale, wyznaczanie celów i ocenianie pracowników, weryfikowanie osiąganych wyników.
* Tworzenie i realizowanie polityki zakupowej - maksymalizacja ciągłości podaży przy optymalizacji stanów magazynowych, prognoza i analiza dotycząca procesu zakupów.
* Tworzenie i realizowanie polityki asortymentowej - analiza grup asortymentowych, dobór i pozyskiwanie nowych kontrahentów.
* Tworzenie i realizowanie ustalonej polityki cenowej - negocjowanie warunków handlowych, utrzymywanie marży na określonym poziomie.
* Tworzenie i realizowanie ustalonej polityki promocyjnej.
* Prowadzenie i nadzór współpracy z kluczowymi dostawcami towarów. Tworzenie wspólnych planów rozwoju kategorii.
* Analiza danych produktowych i danych kategorii niezbędna do podejmowania decyzji.

Profil kandydata

* 10 lat doświadczenia w zakresie zarządzania kategorią produktów świeżych,
* Umiejętność efektywnego zarządzania zespołem,
* Wysoki poziom umiejętności komunikacyjnych,
* Doskonałe kompetencje managerskie,
* Dojrzałość biznesowa oraz myślenie strategiczne,
* Rozwinięte umiejętności analityczne oraz planistyczne,
* Znajomość języka angielskiego na poziomie biegłym - codzienna praca w języku angielskim.

Oferujemy

* Pracę w firmie o ustabilizowanej pozycji, w biznesie o dużym potencjale do rozwoju,
* Pracę w zespole doświadczonych i wysoko zmotywowanych ludzi z pasją,
* Wyzwania, umożliwiające rozwój własnych kompetencji, dużą samodzielność,
* Atrakcyjne wynagrodzenie zależne od wyników pracy,
* Pakiet socjalny,
* Narzędzia niezbędne do pracy.

Prezentacja firmy

Światowy lider doradztwa personalnego, posiadający 164 biura w 34 krajach na całym... świecie. Ponad 35 lat doświadczenia pozwoliło nam wypracować skuteczne metody pracy oraz długą listę usatysfakcjonowanych Firm oraz Kandydatów. Nasi konsultanci zawsze posiadają doświadczenie biznesowe wyniesione z obszarów dla których rekrutują, znają środowisko oraz mechanizmy rządzące rynkiem. Połączenie wyspecjalizowanych konsultantów oraz globalnej bazy danych, sprawia, że działamy sprawnie i efektywnie, zawsze odpowiadając na potrzeby naszych Klientów.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
30/03/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 5 do 10 lat
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Zakupy / Zaopatrzenie
do góry