In Temporis Polska Sp. z o.o.

Dyrektor ds. Operacyjnych

Od: In Temporis Polska Sp. z o.o.
Miejsce pracy: Warszawa

Rodzaj pracy: Pełny etat

Rodzaj umowy: Na okres próbny

Ilość wakatów: 1

Minimalne doświadczenie: Od 5 do 10 lat

Wykształcenie: Wyższe inżynierskie

Branża: Praca Logistyka

IN TEMPORIS POLSKA Sp. z o.o., dzięki swojemu dziesięcioletniemu doświadczeniu (należąc do Grupy IN TEMPORIS EUROPE SRL z siedzibą we Francji), doradza i zarządza projektami z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi. Zapewniamy naszym Klientom partnerską współpracę opartą na jasnych zasadach. Doświadczony i wyspecjalizowany zespół, cechuje przyjazne i profesjonalne podejście do pracowników. In Temporis Polska Sp. z o.o. figuruje w Rejestrze Agencji Zatrudnienia pod numerem rejestracyjnym 1954.

Aktualnie dla naszego Klienta, reprezentującego branżę logistyczną, poszukujemy Kandydatów na stanowisko:

Dyrektor ds. Operacyjnych 

Opis stanowiska:

  • Rozwój i zarządzanie powierzonym obszarem w zakresie operacyjnym, finansowym oraz podległym zespołem związanym z przesyłką paczek międzynarodowych.
  • Osiągnięcie uzgodnionego budżetu, dochodów, zysków (P & L) w obszarze odpowiedzialności
  • Opracowanie i nadzorowanie realizacji procedur związanych z działaniami operacyjnymi oraz zapewnieniem wysokiej jakości działań w zakresie obsługi klientów i wewnętrznych systemów logistyki.
  • Zarządzanie procesami operacyjnymi w celu zapewnienie prawidłowej realizacji umów; współpraca i negocjacje w sprawie kontynuacji i tworzenia nowych obszarów współpracy z klientami.
  • Zapewnienie właściwego poziomu zatrudnienia w celu realizacji strategii firmy w obszarze działań operacyjnych
  • Zapewnienie konsekwentnego stosowania polityki firmy i inicjatyw regulacyjnych w stosunku do stowarzyszonych
  • Zapewnienie zgodności działania z zasadami i procedurami finansowymi, operacyjnymi, regulacyjnymi i administracyjnymi.
  • Analiza trendów i poziomów usług w oddziałach, w celu zapewnienia spełnienia wymagań umownych klientami/partnerami.
  • Nadzorowanie wydajnością i planowanie regionalnych inicjatyw obejmujących: lokalizacje, systemy, sprzęt, jakość, pracę, bezpieczeństwo itp.
  • Zapewnienie prawidłowego zdefiniowania, wdrożenia i pomiaru procesów zarządzania zasobami / urządzeniami.
  • Przygotowanie i zarządzanie działań operacyjnych związanych z generowaniem zysków i minimalizowanie strat firmy.
  • Analizowanie wyników finansowych zarządzanego przez siebie działu, uczestniczenie w procesie planowania i wdrażania nowych produktów.
  • Współpraca z innymi działami w celu ciągłego usprawniania procesów w firmie.

 

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe, uzyskane na kierunku logistyka, zarządzanie.
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego, mile widziana znajomość języka rosyjskiego, ukraińskiego.
  • Kilkuletnie doświadczenie w pracy na stanowiskach kierowniczych w zarządzaniu łańcuchem dostaw w zakresie zarządzania transportem, dystrybucją i / lub transportem
  • Wiedza o otoczeniu rynkowym oraz przepisy prawa dotyczące prowadzonej przez firmę działalności.
  • Myślenie strategiczne, umiejętność opracowywania strategii i jej wdrażania w życie.
  • Umiejętności zarządzania finansowym aspektem działalności firmy.
  • Zorientowanie na potrzeby Klienta.
  • Doskonałe kompetencje interpersonalnych.
  • Zdolności negocjacyjne
  • Umiejętność podejmowania decyzji; analiza sytuacji i rozwiązywanie problemów.
  • Samoorganizacji pracy własnej i zarządzania kapitałem ludzkim (umiejętność budowania i motywowania.
  • Umiejętność pracy pod presją czasu i w stresie.

Oferujemy:

  • Dynamiczna praca w międzynarodowym środowisku.
  • Możliwość udziału i wkładu w rozwój organizacji na rynku polskim i międzynarodowym.
  • Konkurencyjne warunki wynagrodzenia.

 

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi