Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 12/12/2018.

Druga linia wsparcia technicznego

Warszawa, mazowieckie

Euvic Services

Opis stanowiska pracy

Opis stanowiska:

  • przyjmowanie zgłoszeń;
  • diagnozowanie zgłoszonych incydentów oraz zdalne wsparcie użytkowników;
  • monitorowanie zgłoszeń zarejestrowanych w systemie HelpDesk;
  • tworzenie i aktualizacja dokumentacji technicznej z zakresu wykonywanych prac w systemie HelpDesk.

Wymagania:

  • otwartość i chęć rozwoju w IT;
  • znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację;
  • znajomość MS Windows 7/10;
  • znajomość usług Office 365;
  • podstawowa znajomość Active Directory;
  • pierwsze doświadczenie na podobnym stanowisku.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie;
  • kartę Multisport;
  • prywatną opiekę medyczną;
  • dostęp do najnowszych technologii IT (Office 365, Azure, skype dla firm);
  • szkolenie w zakresie obsługiwanych technologii, oraz obsługi klienta;
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.

Prezentacja firmy

Oferujemy usługi projektowania architektury i dostarczania wysokowydajnych rozwiązań... w oparciu o platformy firmy Microsoft. Dysponujemy bardzo kompetentnym zespołem architektów i programistów oraz dojrzałym procesem wytwarzania oprogramowania.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
29/11/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca IT - Hardware / Information Systems , Praca IT - Konsulting , Praca IT - Kontrola jakości , Praca IT - Bazy danych , Praca IT - Programowanie / Analizy
do góry