Druga linia wsparcia technicznego
Euvic Services sp. z o. o. to polska firma informatyczna, specjalizująca się w wytwarzaniu oprogramowania. Stanowimy część Grupy Euvic, dzięki czemu łączy swoje kompetencje z pozostałymi spółkami członkowskimi.
Skupiamy się na wdrażaniu i utrzymaniu rozwiązań chmurowych Microsoft Azure oraz Office 365. Rozwijamy platformy Microsoft SharePoint oraz własne, dedykowane systemy informatyczne oparte o Microsoft .NET.
Dedykowany zespół wsparcia świadczy usługi utrzymania systemów informatycznych w trybie 24/7/365. Wspieramy klientów w modelu outsourcingu specjalistów IT i programistów w wielu specjalnościach.
Jest nas obecnie prawie 60 osób i czekamy na Ciebie!
Skupiamy się na wdrażaniu i utrzymaniu rozwiązań chmurowych Microsoft Azure oraz Office 365. Rozwijamy platformy Microsoft SharePoint oraz własne, dedykowane systemy informatyczne oparte o Microsoft .NET.
Dedykowany zespół wsparcia świadczy usługi utrzymania systemów informatycznych w trybie 24/7/365. Wspieramy klientów w modelu outsourcingu specjalistów IT i programistów w wielu specjalnościach.
Jest nas obecnie prawie 60 osób i czekamy na Ciebie!
Podstawowe informacje:
Lokalizacja Warszawa
| Liczba wakatów 1
| Minimalne doświadczenie mniej niż 1 rok
|
Rodzaj umowy Na czas nieokreślony |
Wymiar etatu Pełny etat |
Wynagrodzenie ? - ? / ? (Brutto) |
Opis stanowiska:
- przyjmowanie zgłoszeń;
- diagnozowanie zgłoszonych incydentów oraz zdalne wsparcie użytkowników;
- monitorowanie zgłoszeń zarejestrowanych w systemie HelpDesk;
- tworzenie i aktualizacja dokumentacji technicznej z zakresu wykonywanych prac w systemie HelpDesk.
Wymagania:
- otwartość i chęć rozwoju w IT;
- znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację;
- znajomość MS Windows 7/10;
- znajomość usług Office 365;
- podstawowa znajomość Active Directory;
- pierwsze doświadczenie na podobnym stanowisku.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie;
- kartę Multisport;
- prywatną opiekę medyczną;
- dostęp do najnowszych technologii IT (Office 365, Azure, skype dla firm);
- szkolenie w zakresie obsługiwanych technologii, oraz obsługi klienta;
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.