Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 15/12/2018.

Doradca ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

Warszawa, mazowieckie

Adecco Poland Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Zakres obowiązków:

  • Telefoniczna i mailowa obsługa klienta indywidualnego
  • Przyjmowanie i realizacja zgłoszeń klientów - linia przychodząca LUB
  • Dosprzedaż produktów okołoenergetycznych oraz umów lojalnościowych - linia wychodząca,
  • Wykonywanie podstawowych rozliczeń na kontach Klientów
  • Wprowadzanie danych do systemów np. dane teleadresowe
  • Bieżące rozwiązywanie problemów i wsparcie dla Klientów

Wymagania:

  • Min. 6 m-cy doświadczenia w obsłudze Klienta
  • Praktyczna znajomość pakietu MS Office
  • Umiejętności i predyspozycje sprzedażowe będą dodatkowym atutem
  • Dobra organizacja pracy własnej
  • Orientacja na cel i nastawienie na Klienta
  • Komunikatywność, kreatywność, sumienność i kultura osobista

Oferujemy:

  • Umowę o pracę - zatrudnienie przez Adecco
  • Stałą pracę na pełen etat, od poniedziałku do piątku + 2 weekendy pracujące w miesiącu
  • Pracę w systemie zmianowym w godzinach 7:00 - 21:00 (8 godzin dziennie)
  • Wynagrodzenie podstawa 3000 brutto + premia
  • Bogaty pakiet benefitów: karta Multisport, karta lunchowa, pakiet LuxMed
  • Pracę w miłej i przyjaznej atmosferze u lidera w branży energetycznej
  • Lokalizację pracy: Warszawa Ochota

 

Administratorem podanych dobrowolnie danych osobowych jest Adecco Poland sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie pl. Europejski 2. Dane będą przetwarzane w celu przedstawienia satysfakcjonującej oferty współpracy, w tym będą udostępniane potencjalnym pracodawcom (klientom Adecco) oraz będą przetwarzane w celach kontaktowych. Ponieważ podmioty z Grupy Adecco posiadają zróżnicowaną ofertę stanowisk, podane dane osobowe będą udostępniane do spółek z Grupy Adecco tj. Adecco Consulting sp. z o.o.; Adecco Staffing sp. z o.o.; Modis Polska sp. z o.o. - wszystkie z siedzibami w Warszawie pl. Europejski 2 - wyłącznie w celach rekrutacji na wybrane stanowisko. Powyższe dotyczy również innych danych przekazanych do Adecco Poland sp. z o.o. drogą elektroniczną, listowną, bądź osobiście podczas umówionych spotkań. Inne operacje na podanych danych osobowych mogą być wykonywane tylko w przypadku wyrażenia odrębnej zgody - dotyczy to w szczególności zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych przez podmioty z Grupy Adecco wymienione powyżej oraz Adecco Group AG, z siedzibą Sägereistrasse 10, 8152 Glattbrugg, Szwajcaria. Informujemy o prawie do żądania w każdym czasie dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia, lub ograniczenia przetwarzania. A także o prawie cofnięcia zgody na przetwarzanie danych przysługującym w każdym czasie. W razie pytań dotyczących zasad prywatności i przetwarzania danych w Adecco prosimy o kontakt pod adresem email: privacy.poland(małpa)adecco.com.



Numer referencyjny: CC/WA2/122017/A3/MD

Prezentacja firmy

Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego... lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5600 placówek w 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 30 lokalizacjach na terenie kraju. W 2013 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 26 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
06/03/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta
do góry