Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 13/12/2018.

doradca ds. nieruchomości

Warszawa, mazowieckie

RE/MAX Centrum

Opis stanowiska pracy

W związku z rozwojem naszej firmy chcemy zaprosić do współpracy osoby takie jak my - lubiące wyzwania, pracę z ludźmi, kochające sprzedaż i niezależność. Nasza oferta jest skierowana nie tylko do agentów działających na rynku nieruchomości, ale również tych, którzy chcą rozpocząć karierę w nowej branży oraz są gotowi na wyzwania i możliwości.
Zaaplikuj i wystartuj pod skrzydłami międzynarodowej sieci agencji nieruchomości, która pomogła odnieść sukces już ponad 120 tys. osób!
Zakres czynności:
• kompleksowa obsługa Klienta w zakresie sprzedaży/kupna/wynajmu nieruchomości;
• utrzymanie pozytywnych i trwałych relacji z Klientami;
• współpraca z Zespołem;
• doradztwo w zakresie obrotu nieruchomościami;

Oferujemy:
• pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku nieruchomości;
• zaawansowane, wielostopniowe szkolenia specjalistyczne (dodatkowo platforma e-learningowa, szkolenia online);
• pełne wdrożenie i wsparcie mentora (teoretyczne i praktyczne);
• atrakcyjny i konkurencyjny system wynagrodzenia;
• dostęp do technologii wspierających profesjonalną sprzedaż;
• system międzynarodowych poleceń klientów;
• atrakcyjną ścieżkę kariery;
• funkcjonalne, wyposażone biuro w centrum Warszawy ( wsparcie asystenckie, dostęp do biblioteki firmowej);
• wsparcie profesjonalistów w zakresie marketingu i kwestii prawnych;
• możliwość stałego podnoszenia kwalifikacji zawodowych;
• pomoc w budowaniu własnej marki osobistej;
• elastyczny czas pracy;
• wyjazdy integracyjne, konferencje, szkolenia również zagraniczne;

Dołącz do naszego zespołu i uśmiechnij się na myśl o nowej, ciekawej pracy!

Wymagania

Wymagania:
• zainteresowanie rynkiem nieruchomości;
• wykształcenie średnie lub wyższe;
• wysoka kultura osobista
• samodzielność, obowiązkowość, zaangażowanie
• zdolność budowania dobrych relacji z Klientami i komunikatywność
• znajomość obsługi komputera;
• umiejętność dobrej organizacji pracy własnej;
• gotowość do podwyższania własnych kwalifikacji;

Prezentacja firmy

RE/MAX jest globalną siecią, która od 45 lat odnosi ogromne sukcesy i plasuje się na 1. miejscu... spośród wszystkich agencji nieruchomości na świecie. To firma z wieloletnią tradycją w której Agenci są profesjonalistami w branży, mają bardzo wysokie standardy pracy, a co za tym idzie świadczą usługi najwyższej jakości.

RE/MAX Centrum to niezależne biuro nieruchomości przynależące do tej międzynarodowej sieci z siedzibą w centrum Warszawy prowadzone przez prawnika Magdalenę Świętochowską-Zięba. Jesteśmy aktywnym członkiem Warszawskiego Stowarzyszenia Pośredników w Obrocie Nieruchomościami, Polskiej Federacji Rynku Nieruchomości oraz systemu współpracy międzyagencyjnej MLS, które zapewniają nam większą skuteczność działania.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
08/12/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Własna działalność gospodarcza
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Przedział wynagrodzenia:
3.000,00 zł - 10.000,00 zł / miesięcznie (Brutto)
Branża / kategoria:
Praca Doradztwo / Konsulting , Praca Nieruchomości - pośrednictwo, wycena , Praca Obsługa klienta
Zapisz ofertę
do góry