#

Dispute Manager - 100% remotely

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Poznań, wielkopolskie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Dispute Manager - 100% remotely

Miejsce pracy: Poznań
4-26-63599

For our Client, an international and well-known company, we are looking for talents, willing to join new employer on the position of Dispute Manager.

In this role you will ensure all Service Level Agreements are adhered to and provide the client with a high-quality service and drive continuous improvements. You will promote teamwork, provide employees with coaching and feedback for a small/medium size team. You will network with other functions.

- Drive DGEM alignment within the area of expertise
- Drive performance improvement by applying best in practice standards and innovative process improvement methodologies
- Apply complex analytical models and problem solving techniques and methodologies to the specific context
- Be aware of the business context for the analyzed data, can draw insights and makes relevant recommendations to deliver valuable outcomes to the client
- Understand the business, its’s volatilities and the impact on organizational finances and services. Implements and advises on measures to mitigate these.
- Manage effective usage of resources in the service delivery
- Manage delivery utilizing KPI measures

Requirements:
- Knowledge of DGEM Tech Technology
- Understand the business, its’s volatilities and the impact on organizational finances and services.
- Proven experience as Team Manager
- Experience and knowledge about process improvement methodologies
- Being Subject Matter Expert for Disputes and associated processes
- Fluent English skills

Benefits:
- Stable employment in international, well-known company
- 100% remote work
- Attractive benefits package
- Possibility to grow
- Interesting challenges and projects

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi