Opis stanowiska pracy
Department Manager - Infrastructure
Warszawa
NR REF.: 1192991
Your new companyOur client is a Scandinavian company building its SSC structures in Warsaw.
This exciting development offers a unique opportunity to be part of a dynamie team during a pivotal phase of growth and transformator. Join us in contributing to the success of a company known for its innovative approach and commitment to excellence.
Your new roleAs the Department Manager - Infrastructure, you will lead and man-age a team responsible for the company39s IT infrastructure. Your main tasks will include team management, task prioritization, people management, and ensuring compliance with industry regulations.
- Lead and man-age the infrastructure department team.
- Plan, prioritize, and coordinate daily tasks and project-related activities.
- Provide people management including development dialogues, performance management, and handling HR-related topics in collaboration with HR.
- Act as the first-line escalation point for team-related issues.
- Ensure clarity of roles and responsibilities within the team and pro-mote a collaborative working environment.
- Support professional development and training plans for team members.
- Monitor team performance, KPIs, and service delivery standard.
- Coordinate with other infrastructure and cross-functional teams to ensure alignment of shared goals and dependencies.
- Participate in operational and strategic planning processes for the infrastructure area.
- Contribute to continuous improvement of processes, tools, and ways of working.
What you39ll need to succeed
- Proven leadership skills, with the ability to lead, coach, and motivate technical teams.
- Strong understanding of IT infrastructure domains (e.g., networks, compute, storage, cloud, or data centers).
- Experience with task planning, workload balancing, and resource allocation in a dynamic environment.
- Excellent communication and stakeholder management skills.
- Familiarity with IT service management frameworks (e.g., ITIL) and agile or project-based delivery models.
- Ability to work in a regulated environment, ideally with knowledge of compliance standards relevant to the pharmaceutical industry (e.g., GxP, GDPR).
- Educational Background like relevant bachelor’s degree or equivalent working experience and relevant certifications, e.g., Cloud, Azure, Network, TOGAF, ITIL.
What you39ll get in return
- Career in an Organization with Scandinavian Culture and Values: Experience a work environment that emphasizes equality, work-life balance, and sustainability.
- Work in a hybrid model (3 days in the office per week).
- Potential for a permanent contract after an initial 3-month period.
- Comprehensive medical coverage through Medicover.
- Sports Card: Access to various sports facilities and activities.
- Life insurance coverage for added security.
- Opportunity to be involved in the transition of processes.
- Attractive and competitive salary.
What you need to do nowIf you39re interested in this role, click 39apply now39 to forward an up-to-date copy of your CV, or call us now.
Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.
Prezentacja firmy
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieram...
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieramy profesjonalistów oraz organizacje w ich dążeniu do sukcesu. Teraz i w przyszłości.
Świadczymy usługi rekrutacyjne w sektorach prywatnym i publicznym, realizując projekty do pracy stałej, tymczasowej oraz na kontrakt. W portfolio naszych usług są również doradztwo HR (m.in. Assessment Centre, raporty płacowe), Outplacement, Executive Search, Recruitment Process Outsourcing oraz Managed Service Programme.
Na przestrzeni ponad 50 lat przeszliśmy daleką drogę. Zaczęliśmy naszą działalność w małym biurze w Londynie. Teraz jesteśmy globalną organizacją, która specjalizuje się w łączeniu utalentowanych ekspertów z najlepszymi ofertami pracy w ponad 20 branżach na całym świecie.
Pierwsze biuro w Polsce otworzyliśmy w roku 2003. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest 400 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz Poznaniu.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 25/04/2025
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca Badania / Rozwój