Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy obecnie poszukujemy:
Customer Success ManagerMiejsce pracy: Warszawa
Zadania:
Zarządzanie zamówieniami dla klientów D2R i kluczowych klientów B2B. Przetwarzanie zamówień i zarządzanie wszelkimi problemami z dostawą / uzgadnianiem / fakturowaniem
Ścisła współpraca z działem sprzedaży, finansów, łańcucha dostaw, 3PL, partnerami biznesowymi, dystrybutorami i klientami, aby zapewnić terminową dostawę towarów i bezproblemową realizację działań marketingowych
Zapewnienie sprawnego procesu uzgadniania finansowego na koniec miesiąca w zakresie zapasów i sprzedaży
Wsparcie programu Pay-for-Performance, wspierającego zarówno sprzedaż, organizację 3PL i finansową, wydawanie prowizji za spłatę not kredytowych i uzgadnianie cen
Wspieranie onboardingu nowych kont detalicznych we współpracy z działem sprzedaży zapewniającym zgodność ze wszystkimi przepisami prawnymi i regulacyjnymi
Wprowadzanie i aktualizowanie pełnego przepływu w systemach informatycznych zapewnienie właściwego zarządzania kontem i komunikacją z 3PL i punktem sprzedaży
Wymagania:
4-letnie doświadczenie w sprzedaży i operacjach, z wyraźnym sukcesem w opisanych funkcjach
Bardzo wysoki poziom języka angielskiego zarówno w mowie, jak i piśmie
Doświadczenie w rozwiązaniach ERP, e-commerce Retail i CRM / SFDC
Wysokie umiejętności analityczne, umiejętności komunikacyjne i dobra znajomość sprzedaży, usług i funkcji administracyjnych
Oferujemy:
Przyjazne miejsce pracy
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
Możliwości rozwoju zawodowego
Praca w inspirującym zespole
Pakiet opieki medycznej
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?