Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży FMCG, szukamy Kandydata na stanowisko:
Customer & Shopper Marketing ManagerMiejsce pracy: Warszawa
Dział marketingu handlowego jest u naszego Klienta włączony w struktury działu sprzedaży. C&SMM będzie podlegał pod Kierownika działu trade-marketingu i odpowiadał za działania i aktywacje skierowane do jednego z kanałów sprzedaży. Jest to stanowisko samodzielne.
Zadania:
-
Aktywacja marek w jednym z kanałów sprzedaży kanale sprzedaży
- Wsparcie działu sprzedaży w zakresie wdrażania strategii marketingowych i uzyskiwaniu celów sprzedażowych i dystrybucyjnych dla kanału Kluczowych Klientów
- Zarządzanie działaniami merchandisingowymi, akcjami promocyjnymi, programami lojalnościowymi
- Bieżąca współpraca z klientami kluczowymi (spotkania, negocjacje, wspólne projekty)
- Bliska współpraca z działem marketingu w zakresie prowadzonych wspólnych akcji marketingowych i marketingu handlowego
-
Odpowiedzialność za implementację globalnej strategii marketingowej na rynku polskim
-
Zarządzanie powierzonym budżetem
-
Sporządzanie cyklicznych raportów sprzedażowych
-
Prowadzenie projektów związanych z zarządzaniem oraz rozwojem kategorii
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe, preferowane Marketing, Zarządzanie lub Ekonomia
- Minimum 2, 3-letnie doświadczenie na samodzielnym stanowisku w dziale Trade Marketingu (FMCG/OTC), również z poziomu Starszego Specjalisty / Juniora
- Doświadczenie we współpracy z klientami z kanału nowoczesnego
- Zdolność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków
- Dynamizm w działaniu i nastawienie na rezultaty
- Dobra znajomość języka angielskiego
- Samodzielność w podejmowaniu decyzji
Oferujemy:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Duży zakres samodzielności
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.