Customer Service with English
Miejsce pracy: WarszawaAdecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Ważna jest dla Ciebie pasjonująca i rozwijająca praca? Jednocześnie cenisz bezpieczeństwo, zasady fair play i dobrą atmosferę? My też tak mamy, dlatego pracujemy w Adecco! Też chcesz? Dołącz do naszego zespołu!
Responsibilities:
• Answering telephone calls (in Polish and English)
• Answering questions regarding business cooperation
• Maintaining positive relations with Clients
• Cooperation with product helpline
• Monitoring of e-mail correspondence
• Handling of paper correspondence
Requirements:
• Fluent knowledge of Polish (native/C2)
• Very good knowledge of English language (B2/C1)
• Highly developed Customer Service skills
• Open minded and motivated for self-development
• Task and results oriented
• Very good communication skills
Our Client offers:
• Employment through Adecco based on contract of employment
• Possibility to gain valuable experience in a worldwide Company
• Work in a modern office in international environment
• Possibility to improve language skills
• Benefit package (private medical care, sports card, life insurance)
This is a permanent job offer.
When applying, please make sure you include the following note: "I hereby agree for my personal data, included in my job application, to be processed in line with the needs of recruitment, in accordance with the Law on Personal Data Protection of 29 August 1997 (Law Gazette from 2002, No.101, heading 926, as amended)"
Numer referencyjny: PH/20/06/17/WA1
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.