Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 27/10/2020.

Customer Service Specialist

Warszawa, mazowieckie

Michael Page

Opis stanowiska pracy

Dla naszego klienta, firmy farmaceutycznej szukamy osób na stanowisko Customer Service Specialist. Osoba pracująca na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za współpracę z klientami biznesowymi w zakresie zamówień, fakturowania, wszystkich spraw logistycznych - transportu, dostępności produktów i potwierdzeń dostawy.

Informacje o kliencie

Naszym klientem jest międzynarodowa firma farmaceutyczna dostarczająca swoim klientom najwyższej jakości leki OTC i kosmetyki. W związku z dynamicznym rozwojem organizacji i poszerzeniem portfolio produktów poszukujemy osób na nowo tworzone stanowisko Customer Service Specialist.

Opis stanowiska

  • Kontakt mailowy i telefoniczny z klientami biznesowymi w zakresie przyjmowania i koordynacji realizacji zamówień.
  • Realizacja procesów administracyjnych związanych z zarządzaniem zamówieniami w systemie SAP poprzez przetwarzanie i zarządzanie zamówieniami klientów z różnych kanałów (e-mail, telefon, EDI, faks)
  • Koordynacja i nadzór nad realizacją planów dostaw przez dostawcę usług logistycznych, w tym śledzenie realizacji zamówień i terminowych dostaw transportowych.
  • Kompletacja wszystkich niezbędnych dokumentów potrzebnych do realizacji zamówienia oraz wystawianie faktur
  • Przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji

Profil kandydata

  • Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: logistyka, transport, administracja
  • 1-2 lat doświadczenia w Logistyce, Administracji lub Obsłudze Klienta Biznesowego, preferowane branże: FMCG, Farmacja, Retail
  • Znajomość procesów logistycznych, doświadczenie w order management mile widziane
  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie dobrym - min. B1
  • Znajomość pakietu Microsoft Office (Excel, Word, Power Point)
  • Znajomość programu SAP mile widziane

Oferujemy

  • Umowa o pracę
  • Pakiet benefitów: opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta sportowa, bonus roczny
  • Pracę w dynamicznym zespole, możliwość poszerzenia swoich kompetencji, bardzo dobrą atmosferę wewnątrz organizacji

Prezentacja firmy

Światowy lider doradztwa personalnego, posiadający 164 biura w 34 krajach na całym... świecie. Ponad 35 lat doświadczenia pozwoliło nam wypracować skuteczne metody pracy oraz długą listę usatysfakcjonowanych Firm oraz Kandydatów. Nasi konsultanci zawsze posiadają doświadczenie biznesowe wyniesione z obszarów dla których rekrutują, znają środowisko oraz mechanizmy rządzące rynkiem. Połączenie wyspecjalizowanych konsultantów oraz globalnej bazy danych, sprawia, że działamy sprawnie i efektywnie, zawsze odpowiadając na potrzeby naszych Klientów.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
20/09/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta , Praca Logistyka
do góry