Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
W związku z stabilnym rozwojem organizacji, poszukujemy osoby zainteresowane pracą na stanowisku Customer Service Specialist.
Informacje o kliencie
Naszym klientem jest międzynarodowa firma szwajcarska z branży automotive, która dostarcza swoje produkty na całym świecie.
Opis stanowiska
Realizację procesów wyceny, obsługi zamówień i fakturowania w SAP i ESM
Kontrola stanów magazynowych, przeprowadzanie inwentaryzacji
Realizacja procesu order management w obszarze serwisowym
Utrzymywanie bardzo dobrych relacji z klientem biznesowym
Współpraca z działem logistyki, finansów i produkcją
Profil kandydata
Wykształcenie wyższe o profilu logistyka, transport, zarządzanie
Min. 2 letnie doświadczenie w zarządzaniu zamówieniami - order management
Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta B2B po stronie serwisowej
Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, umiejętność pracy pod presją czasu
Znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym - warunek konieczny
Znajomość programu SAP będzie dodatkowym atutem
Oferujemy
Umowa o pracę
Premię roczną, kartę sportową, prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie, karta BENEFIT SYSTEM
Atrakcyjna lokalizacja
Please apply via the button on the right side of this job offer.
Job details
Location: Warszawa Contract type: Na czas nieokreślony
About Michael Page
Michael Page is a leading professional recruitment consultancy specialising in the recruitment of permanent, contract and temporary positions on behalf of the world's top employers.