Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 30/03/2020.

Opis stanowiska pracy

Twoje zadania:

  • Profesjonalna obsługa globalnych Klientów
  • Weryfikacja dokumentów dostarczanych przez Klientów
  • Przygotowywanie raportów
  • Wystawianie faktur

Nasze oczekiwania:

  • Doświadczenie w obsłudze Klienta Biznesowego (min. rok)
  • Biegła znajomość języka angielskiego oraz polskiego (min. C1)
  • Doskonałe zdolności interpersonalne
  • Znajomość MS Office

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę bezpośrednio z naszym Klientem
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Pracę w międzynarodowym, dynamicznym środowisku pracy
  • Możliwości rozwoju - jasna ścieżka kariery
  • Szkolenia rozwijające wiedzę oraz umiejętności
  • Pakiet benefitów


Oferta dotyczy pracy stałej.


Prezentacja firmy

ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera... swoich klientów i kandydatów w Polsce poprzez sieć blisko 70 agencji rozmieszczonych na terenie całego kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi z obszaru HR dla firm i kandydatów, poprzez wachlarz swoich marek: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą oraz outplacement.  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
28/03/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta
do góry