Opis stanowiska pracy
Customer Service Specialist with Latvian
Warszawa
NR REF.: 1175144
International pharmaceutical company based in Warsaw is looking for a person with Latvian and Polish language.
Duties
- Entering and processing orders from internal and external customers accordingly with standards and SOPs
- Providing high-quality services and support in everyday customer service activities
- Preparing data required to measure customer satisfaction and collecting feedback on customer satisfaction
- Providing feedback in response to customer inquiries
- Checking the validity and processing of complaints and returns reported by customers and registration of all complaints and other customer’s notifications
- Issuing sales invoices, correction invoices, credit notes
- Identify process gaps and implement improvement actions
- Participation in internal and external audits regarding the operation of processes and documentation
- Participation in projects conducted by the Customer Service Department
- Active cooperation with other departments in the company
- Performing tasks ordered by the supervisor
- Close cooperation with Sales Department
- Acquiring and analysing data necessary to achieve the goals and KPIs of CS Department
- Participation in training and meetings related to CS responsibilities
- Coordinating Service & Repairs process
- Providing back-up during the absence of other employees
Requirements
- Latvian Language Knowledge – Good to Excellent (written & oral); Polish fluent, English min. B1
- System knowledge: SAP (will be an asset)
- Relevant applications for workflows, approvals, complaint management
- MS Office (Excel, Word, Power Point, Outlook)
- High School/Secondary Education or Equivalent
- Years of experience: min. 1 year
We offer
- Full package of benefits
- Employment contract
- Hybrid work (3 days from the office and 2 remotely)
- Multicultural place of work
- Attractive salary - consistent with experience and qualifications
Prezentacja firmy
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieram...
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieramy profesjonalistów oraz organizacje w ich dążeniu do sukcesu. Teraz i w przyszłości.
Świadczymy usługi rekrutacyjne w sektorach prywatnym i publicznym, realizując projekty do pracy stałej, tymczasowej oraz na kontrakt. W portfolio naszych usług są również doradztwo HR (m.in. Assessment Centre, raporty płacowe), Outplacement, Executive Search, Recruitment Process Outsourcing oraz Managed Service Programme.
Na przestrzeni ponad 50 lat przeszliśmy daleką drogę. Zaczęliśmy naszą działalność w małym biurze w Londynie. Teraz jesteśmy globalną organizacją, która specjalizuje się w łączeniu utalentowanych ekspertów z najlepszymi ofertami pracy w ponad 20 branżach na całym świecie.
Pierwsze biuro w Polsce otworzyliśmy w roku 2003. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest 400 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz Poznaniu.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 12/08/2023
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca Doradztwo / Konsulting, Praca Obsługa klienta