Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 22/02/2020.

Opis stanowiska pracy

Co będzie należało do Twoich obowiązków?

Telefoniczna obsługa klienta
Diagnozowanie problemu oraz udzielenie pomocy w jego rozwiązaniu
• Wyjaśnianie ewentualnych niezgodności z Klientem


Nasze wymagania wobec Kandydata:

Płynna znajomość języka niemieckiego (min. C1)
Znajomość języka angielskiego (min. B1)
Minimum pół roku doświadczenia w telefonicznej obsłudze klienta
• Komunikatywność oraz umiejętność pracy w grupie
• Gotowość do podjęcia pracy na pełen etat


Co my możemy Ci zaoferować?

Szansę na zdobycie doświadczenia w dużej, międzynarodowej firmie
• Umowę o pracę
• Możliwość pracy z językiem niemieckim na co dzień
Bardzo atrakcyjne wynagrodzenie
Realną możliwość awansu i rozwoju w strukturach firmy
• Pracę w dogodnej lokalizacji - blisko Galerii Mokotów

Oferta dotyczy pracy stałej.


Prezentacja firmy

ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera... swoich klientów i kandydatów w Polsce poprzez sieć blisko 70 agencji rozmieszczonych na terenie całego kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi z obszaru HR dla firm i kandydatów, poprzez wachlarz swoich marek: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą oraz outplacement.  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
19/02/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta
do góry