Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 03/04/2020.

Customer Service Specialist with Foreign Languages

Warszawa, mazowieckie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Customer Service Specialist with Foreign Languages
Warszawa
NR REF.: 1131796

For our Client, a global organisation, we are currently looking for foreign language speakers (Dutch/ German/ French) .

Your main responsibilities on this position will be:
  • Order maintenance
  • Creating deliveries for international customers
  • Cooperating with Logistics department Developing customer communications and relations to facilitate effective order to invoice fulfilment
  • Answering business client’s queries

We are looking forpeople with potential who want to build and develop professional career within an international and friendly environment and who possess well-developed communication skills and excellent command of English and Dutch or German or French. Knowledge of SAP system and some professional experience would be an asset; however, it is not essential.

If you area fast-learner with the desire to succeed, do not hesitate and send your CV in English.b>

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
01/04/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta , Praca Call Center / Telemarketing , Praca Doradztwo / Konsulting
do góry