Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 19/10/2021.

Customer Service Specialist with English

Warszawa, mazowieckie

Michael Page

Opis stanowiska pracy

W związku z dynamicznym rozwojem struktur poszukujemy kompetentnych, zmotywowanych, i odpowiedzialnych osób na stanowisko Customer Service Specialist z biegłą znajomością języka angielskiego do nowo tworzonego zespołu Customer Service.

Informacje o kliencie

Naszym klientem jest lider rynkowy z branży elektronicznej. Organizacja w związku z dynamicznym rozwojem struktur poszukuje osób na stanowisko Customer Service Specialist with English.

Opis stanowiska

  • Wprowadzanie danych klientów do systemu SAP,
  • Wprowadzanie cenników dla produktów i klientów,
  • Przyjmowanie i obsługa zamówień, monitorowanie statusu zamówień w systemie SAP,
  • Wsparcie dla klientów w zakresie całego procesu od zapytania ofertowego do dostawy,
  • Komunikacja z klientami poprzez telefon, e-mail lub komunikator internetowy,
  • Wsparcie i raportowanie do managerów zespołu sprzedaży,
  • Pomoc w realizacji lokalnych działań marketingowych.

Profil kandydata

  • Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: ekonomia, logistyka, zarządzanie i pokrewne
  • Minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe w obszarze obsługi klienta biznesowego bądź logistyki w firmach, produkcyjnych lub dystrybucyjnych,
  • Umiejętność szybkiego uczenia się,
  • Umiejętność współpracy w zespole,Odpowiedzialność i zaangażowanie w powierzone zadania,
  • Punktualność i metodyczność,
  • Zdolność do budowania trwałych relacji biznesowych,
  • Umiejętność pracy wielozadaniowej z dużą orientacją na szczegóły,
  • Zdolność do utrzymywania profesjonalnych i trwałych relacji biznesowych z klientami,
  • Biegła znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację (warunek konieczny),
  • Znajomość systemu SAP lub innego systemu ERP,

Oferujemy

  • Praca w międzynarodowym środowisku w oparciu o umowę o pracę,
  • Pakiet benefitów pozapłacowych, takich jak: prywatna opieka medyczna czy ubezpieczenie na życie,
  • Szkolenia wdrażające

Prezentacja firmy

Światowy lider doradztwa personalnego, posiadający 164 biura w 34 krajach na całym... świecie. Ponad 35 lat doświadczenia pozwoliło nam wypracować skuteczne metody pracy oraz długą listę usatysfakcjonowanych Firm oraz Kandydatów. Nasi konsultanci zawsze posiadają doświadczenie biznesowe wyniesione z obszarów dla których rekrutują, znają środowisko oraz mechanizmy rządzące rynkiem. Połączenie wyspecjalizowanych konsultantów oraz globalnej bazy danych, sprawia, że działamy sprawnie i efektywnie, zawsze odpowiadając na potrzeby naszych Klientów.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
18/10/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta
do góry