Customer Service Specialist with English
Warszawa Customer Service Specialist with English
Warszawa
NR REF.: 1091350
Dla naszego klienta, globalnej firmy technologicznej, poszukujemy kandydatów na stanowisko Customer Service Specialist with English.
Osoba na stanowisku Customer Service Specialist dołączy do międzynarodowego zespołu odpowiedzialnego za obsługę klientów europejskich zgodnie ze standardami spółki.
Kluczowymi zadaniami osoby zatrudnionej na powyższym stanowisku będzie: zarządzanie zamówieniami klientów, organizacja dostaw i przepływu materiałów w firmie, współpraca z dostawcami zewnętrznymi oraz monitorowanie harmonogramów dostaw. Customer Service Specialist będzie zajmował się również kontrolowaniem obiegu dokumentów, sprawdzaniem ich poprawności, ścisłą współpracą z magazynami.
Poszukujemy osób o różnorodnym doświadczaniu, gotowych na pracę w międzynarodowym środowisku, lubiących pracę w zespole. Od kandydatów oczekujemy wykształcenia wyższego, biegłej znajomości języka angielskiego (warunek konieczny). Atutami na stanowisku Customer Service Specialist jest otwartość, skrupulatność, odporność na stres, znajomość oprogramowania ERP (najlepiej SAP) i doświadczenie w przetwarzaniu zamówień lub logistyce (pozyskanej najlepiej w sektorze technicznym, SSC / BPO).
Oferujemy zatrudnienie w organizacji międzynarodowej, która jest światowym liderem w swojej branży i ma stabilną pozycję rynkową, szanse rozwoju zawodowego oraz konkurencyjne wynagrodzenie i pakiet benefitów.
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv. Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.
Warszawa
NR REF.: 1091350
Dla naszego klienta, globalnej firmy technologicznej, poszukujemy kandydatów na stanowisko Customer Service Specialist with English.
Osoba na stanowisku Customer Service Specialist dołączy do międzynarodowego zespołu odpowiedzialnego za obsługę klientów europejskich zgodnie ze standardami spółki.
Kluczowymi zadaniami osoby zatrudnionej na powyższym stanowisku będzie: zarządzanie zamówieniami klientów, organizacja dostaw i przepływu materiałów w firmie, współpraca z dostawcami zewnętrznymi oraz monitorowanie harmonogramów dostaw. Customer Service Specialist będzie zajmował się również kontrolowaniem obiegu dokumentów, sprawdzaniem ich poprawności, ścisłą współpracą z magazynami.
Poszukujemy osób o różnorodnym doświadczaniu, gotowych na pracę w międzynarodowym środowisku, lubiących pracę w zespole. Od kandydatów oczekujemy wykształcenia wyższego, biegłej znajomości języka angielskiego (warunek konieczny). Atutami na stanowisku Customer Service Specialist jest otwartość, skrupulatność, odporność na stres, znajomość oprogramowania ERP (najlepiej SAP) i doświadczenie w przetwarzaniu zamówień lub logistyce (pozyskanej najlepiej w sektorze technicznym, SSC / BPO).
Oferujemy zatrudnienie w organizacji międzynarodowej, która jest światowym liderem w swojej branży i ma stabilną pozycję rynkową, szanse rozwoju zawodowego oraz konkurencyjne wynagrodzenie i pakiet benefitów.
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv. Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.