Dla Naszego Kliena - międzynarodowej firmy farmaceutycznej poszukujemy doświadczonej osoby na stanowisko:
Customer Service Specialist/Specjalista ds. Obsługi KlientaMiejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska:
- Prowadzenie kartoteki magazynowej Spółki oraz kartotek dokumentów przechowywanych na podstawie zarządzeń i regulaminów wewnętrznych Spółki.
- Przyjmowanie zamówień, oraz informowanie Klientów o stanie i sposobie realizacji.
- Zlecanie wszelkich wymaganych działań obrotu towarowego ZOL (Zewnętrzny Operator Logistyczny) oraz nadzór nad ich realizacją
- Wystawianie dokumentów magazynowych związanych z obrotem towarowym produktów Spółki w porozumieniu z ZOL.
- Koordynowanie zgodności stanu ewidencyjnego towaru z rzeczywistym. Sporządzanie protokołów w przypadku rozbieżności ilości towaru rzeczywistego z dokumentowym.
- Wystawianie dokumentów sprzedaży, na podstawie informacji o wysyłkach otrzymanych z ZOL.
- Prowadzenie procesu reklamacji, ewidencjonowanie zdarzeń, przygotowywanie wniosków decyzyjnych i wystawianie dokumentów korygujących.
- Przygotowywanie i prowadzenie zestawień i ewidencji związanych z pracą magazynu i wynikających z przepisów prawa w tym INTRASTAT i GUS.
- Kontrola zwrotu dokumentów wydania i sprzedaży oraz listów przewozowych potwierdzonych przez Kupujących.
- Rozliczanie faktur wystawionych przez ZOL
- Udzielanie odpowiedzi na pytania od odbiorców lub innych działów.
- Sporządzanie raportów lub zestawów danych statystycznych z bezpośrednio dostępnych danych.
- Stały nadzór nad ponoszonymi kosztami i ich optymalizację
Wymagania:
- Min 2 lata doświadczenia na analogicznym stanowisku pracy w Dziale Obsługi Klienta – mile widziane doświadczenie w branży farmaceutycznej lub FMCG. Osobom z dłuższym (powyżej 3-4 lat) doświadczeniem jesteśmy w stanie zaproponować stanowisko Starszego Specjalisty lub Koordynatora ds. Obsługi Klienta.
- Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów
- Znajomość pakietu Microsoft Office (zwłaszcza Excel)
- Znajomość jęz. angielskiego na poziomie min. B2
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Zdolność analitycznego myślenia
- Kreatywność w dostrzeganiu nowych możliwości rozwoju biznesu
- Umiejętność pracy w zespole
- Dokładność i dobra organizacja pracy
- Znajomość programu SAP lub innych programów magazynowo - księgowych będzie dodatkowym atutem
Klient oferuje:
- Pracę w międzynarodowej, stabilnej firmie farmaceutycznej
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych doświadczeń
- System szkoleń i możliwość rozwoju umiejętności zawodowych
- Miłą atmosferę w młodym zespole
- Zestaw narzędzi niezbędnych do pracy oraz atrakcyjne benefity pozapłacowe
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.