#

Customer Service Representative

HRK S.A.

Warszawa, mazowieckie

HRK S.A.

Nasz klient to firma z branży FMCG spożywczego z siedzibą w Warszawie. Przez ponad 20 lat istnienia na polskim rynku spółka utrzymuje się na mocnej, stabilnej pozycji w swojej kategorii niezmiennie kojarząc się z prestiżem połączonym jednocześnie z rodzinną atmosferą pracy. 

Customer Service RepresentativeMiejsce pracy: Warszawa

Wyzwania na stanowisku wiążą się ze zdalną obsługą punktu kontaktowego, który znajduje się poza granicami Polski.

Do obowiązków należy m.in.: 

  • realizacja zamówień w SAPie
  • fakturowanie
  • kontrola poprawności dokumentów
  • kontrola stanów magazynowych
  • opieka logistyczna nad klientami
  • rozpatrywanie reklamacji i dbanie o przepływ informacji między różnymi działami firmy
  • administrowanie systemem SAP (wprowadzanie danych klientów, zezwoleń itp.)

Idealnego kandydata charakteryzuje:

  • doświadczenie na podobnym stanowisku - co najmniej 2 lata
  • bardzo dobra znajomość obsługi systemu SAP 
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego (używany w codziennej pracy) 
  • znajomość języka rosyjskiego jako dodatkowy atut (nie jest koniecznym wymogiem)
  • elastyczność i proaktywność w działaniu
  • umiejętność szybkiego i efektywnego uczenia się

Warunki zatrudnienia: 

  • umowa o pracę
  • atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe
  • wszelkie niezbędne narzędzia pracy
  • pakiet sportowy
  • opieka medyczna 
  • możliwość dynamicznego rozwoju w środowisku międzynarodowym
  • rodzinna atmosfera pracy w bardzo prestiżowej, powszechnie znanej firmie 
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi