
Customer Service Representative with GermanMiejsce pracy: Warszawa
Zadania:
- Praca dla lidera technologicznego,
- Codzienny kontakt w języku niemieckim z klientami,
- Wsparcie klientów pod kątem udzielania informacji na temat produktów i usług,
- Aktualizowanie danych w systemie,
- Utrzymywanie relacji z klientami i partnerami biznesowymi,
- Obsługa zapytań i wniosków za pomocą telefonu, systemu oraz maila.
Wymagania:
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego umożliwiająca swobodną komunikację biznesową,
- Znajomość języka angielskiego przynajmniej na poziomie komunikatywnym B2,
- Mile widziane doświadczenie w pracy z klientem zagranicznym,
- Znajomość pakietu MS Office, w szczególności programu Excel,
- Umiejętności organizacyjne i interpersonalne.
Oferujemy:
- Umowę o pracę,
- Możliwości rozwoju w międzynarodowej organizacji z sektora technol;ogicznego,
- Przyjazne środowisko pracy,
- Elastyczne godziny pracy,
- Atrakcyjny pakiet benefitów.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.