Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 23/09/2019.

Customer Service Representative with English

Warszawa, mazowieckie

Adecco Poland Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Responsibilities:

• Handle incoming phone calls from customers regarding technical issues with problem to access to client website
• Processing customers’ requests and updating data in the computer systems
• Following prescribed processes
• Providing customers with all requested and relevant information
• Cooperate with IT specialist team to deal with more complex issue


Job requirements:

• Fluent English - level C1
• Enthusiastic, communicative people that are willing to support our customers
• Customer service experience (is an asset but is not necessary
• Very good interpersonal & communication skills
• Strong Customer service Focus
• Team player
• Able to pick up new tasks quickly
• Basic computer skills


What offer:

• International team environment
• Work 24/7
• Friendly atmosphere
• Prospects for self-development in a dynamically expanding company
• Employment contract through Adecco Poland for 6 months



Numer referencyjny: CE/072019/A3/AD

Prezentacja firmy

Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego... lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5600 placówek w 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 30 lokalizacjach na terenie kraju. W 2013 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 26 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
22/08/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Call Center / Telemarketing , Praca Obsługa klienta
do góry