Customer Service Manager
Warszawa Customer Service Manager
Warszawa
NR REF.: 1134513
Dla naszego Klienta, producenta sprzętu medycznego poszukujemy osób na stanowisko Customer Service Manager.
Poszukujemy osób z Warszawy lub gotowych do relokacji z doświadczeniem w obszarze zarządzania projektami, optymalizacji procesów z zakresu obsługi klienta. Oczekujemy bardzo dobrej znajomości języka angielskiego. Atutem będzie praktyczna wiedza z obszaru doskonalenia procesów -Lean Six Sigma.
Do obowiązków Kandydata będzie należało:
-Optymalizacja procesów w poprzez analizę procesów, identyfikację obszarów do poprawy, proponowanie niezbędnych zmian i wdrażanie ich w celu poprawy efektywności i jakości pracy zespołu
-Planowanie agendy zmian procesowych, niezbędnych do tego projektów, zasobów, kosztów oraz realizacja agendy zgodnie z jej założeniami
-Mapowanie procesów i ich analiza
-Wykonywanie analiz biznesowych w kontekście potencjalnych zmian procesowych
-Monitorowanie wdrożonych zmian procesowych i raportowanie wyników -Udział w działaniach związanych z ciągłym doskonaleniem procesowym
-Współpracuje ze wszystkimi działami w firmie
Klient oferuje przyjazną atmosferę pracy, zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, możliwość rozwoju zawodowego, atrakcyjne wynagrodzenie.
Warszawa
NR REF.: 1134513
Dla naszego Klienta, producenta sprzętu medycznego poszukujemy osób na stanowisko Customer Service Manager.
Poszukujemy osób z Warszawy lub gotowych do relokacji z doświadczeniem w obszarze zarządzania projektami, optymalizacji procesów z zakresu obsługi klienta. Oczekujemy bardzo dobrej znajomości języka angielskiego. Atutem będzie praktyczna wiedza z obszaru doskonalenia procesów -Lean Six Sigma.
Do obowiązków Kandydata będzie należało:
-Optymalizacja procesów w poprzez analizę procesów, identyfikację obszarów do poprawy, proponowanie niezbędnych zmian i wdrażanie ich w celu poprawy efektywności i jakości pracy zespołu
-Planowanie agendy zmian procesowych, niezbędnych do tego projektów, zasobów, kosztów oraz realizacja agendy zgodnie z jej założeniami
-Mapowanie procesów i ich analiza
-Wykonywanie analiz biznesowych w kontekście potencjalnych zmian procesowych
-Monitorowanie wdrożonych zmian procesowych i raportowanie wyników -Udział w działaniach związanych z ciągłym doskonaleniem procesowym
-Współpracuje ze wszystkimi działami w firmie
Klient oferuje przyjazną atmosferę pracy, zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, możliwość rozwoju zawodowego, atrakcyjne wynagrodzenie.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.