Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 15/11/2019.

Customer Service Manager

Warszawa, mazowieckie

HRK S.A.

Opis stanowiska pracy

Customer Service ManagerMiejsce pracy: Warszawa

Zadania:

  • Monitorowanie wyników pracy, wdrażanie działań naprawczych oraz zwiększanie efektywności działu obsługi klienta oraz działu reklamacji
  • Zarządzanie procesami komunikacji
  • Opracowywanie i wdrażanie materiałów dotyczących obsługi klienta
  • Analiza informacji od klienta, badanie poziomu satysfakcji
  • Rekomendacja innowacyjnych rozwiązań dla biznesu
  • Długoterminowe analizy ilościowe i jakościowe poziomu świadczonych usług
  • Wdrażanie procesów optymalizacyjnych
  • Kontrola i zarządzanie budżetem działu

Wymagania:

  • Minimum 3 letnie doświadczenie w obszarze zarządzania działem obsługi klienta
  • Doświadczenie w optymalizacji procesów
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • Wysoka umiejetność komunikacji i negocjacji
  • Zdolności strategicznego myślenia
  • Orientacja na wyniki

Oferujemy:

  • Umowa o pracę
  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • Premie roczne
  • Pakiet benefitów pozapłacowych

Prezentacja firmy

HRK jest jedną z największych firm doradczych z obszaru zarządzania kapitałem ludzkim.... Posiadamy oddziały w Warszawie, Poznaniu, Katowicach i Wrocławiu. Nasi konsultanci tworzą interdyscyplinarny zespół profesjonalistów.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
11/04/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 3 do 5 lat
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta
do góry