Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 07/04/2020.

Customer Service Centre Manager (rekrutacja online)

Katowice, śląskie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

7-6-57058

Wraz z naszym Klientem budujemy Centrum Usług Wspólnych dedykowane do opieki nad procesami biznesowymi prowadzonymi przez europejskie jednostki firmy.

W związku z planami rozwoju poszukujemy osoby, która weźmie odpowiedzialność za nową jednostkę biznesową z poziomu Managera SSC.

Miejsce pracy: Katowice

Wymagania:
- doświadczenie w pracy w środowisku centrum usług wspólnych,
- kilkuletnie doświadczenie na stanowisku związanym z zarządzaniem (min.50 FTE),
- biegły poziom języka angielskiego (C1),
- zdolności efektywnego zarządzania zarówno zespołami jak i procesami,
- zaawansowane kompetencje komunikacyjne.

Korzyści:
- unikalna szansa objęcia stanowiska Managera nowo tworzonej struktury Centrum Usług Wspólnych,
- praca w międzynarodowym, dynamicznym środowisku w firmie o pozycji lidera w swojej branży,
- ekspozcyja na międzynarodowe kontakty biznesowe,
- atrakcyjne wynagrodzenie wzbogacone o pakiet korzyści poza płacowych.

Prezentacja firmy

Grafton Recruitment jest światowej klasy firmą rekrutacyjną. Posiada oddziały w 14... krajach, takich jak Wielka Brytania, Irlandia, Chile, Czechy, Słowacja, Węgry, Polska, Litwa, Rosja, Portugalia, Francja, Belgia, Turcja i Zjednoczone Emiraty Arabskie. Grafton Recruitment Polska został założony w 1997 roku. Oferujemy zatrudnienie stałe, umowy i pracowników czasowych różnych branży.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
04/04/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Wyższe magisterskie
Branża / kategoria:
Praca Kadra zarządzająca , Praca Kontrola jakości
do góry