W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Customer Service Centre Manager (rekrutacja online)
Miejsce pracy: KatowiceWraz z naszym Klientem budujemy Centrum Usług Wspólnych dedykowane do opieki nad procesami biznesowymi prowadzonymi przez europejskie jednostki firmy.
W związku z planami rozwoju poszukujemy osoby, która weźmie odpowiedzialność za nową jednostkę biznesową z poziomu Managera SSC.
Miejsce pracy: Katowice
Wymagania:
- doświadczenie w pracy w środowisku centrum usług wspólnych,
- kilkuletnie doświadczenie na stanowisku związanym z zarządzaniem (min.50 FTE),
- biegły poziom języka angielskiego (C1),
- zdolności efektywnego zarządzania zarówno zespołami jak i procesami,
- zaawansowane kompetencje komunikacyjne.
Korzyści:
- unikalna szansa objęcia stanowiska Managera nowo tworzonej struktury Centrum Usług Wspólnych,
- praca w międzynarodowym, dynamicznym środowisku w firmie o pozycji lidera w swojej branży,
- ekspozcyja na międzynarodowe kontakty biznesowe,
- atrakcyjne wynagrodzenie wzbogacone o pakiet korzyści poza płacowych.