Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Naszym Klientem jest globalny koncern FMCG z branży spożywczej. Wspieramy klienta w poszukiwaniu właściwej osoby na stanowisko Customer Marketing Managera, który zaopiekuje się kanałem nowoczesnym (z naciskiem na dyskonty i convenience).
Customer Marketing ManagerMiejsce pracy: Warszawa
Wybrana osoba zaopiekuje się całokształtem działań trade-marketingowych w szeroko rozumianym (HM/SM, dyskonty, convenience) kanale nowoczesnym.
Zadania:
Zarządzanie strategią planów trade marketingowych dla podległych kanałów i opracowywanie, przygotowywanie i wdrożenie kalendarza aktywności dla nich;
Kontrolę przyznanego budżetu trade-marketingowego;
Analizę i ewaluację przeprowadzonych akcji promocyjnych w kanale Modern Trade;
Definiowanie celów dystrybucyjnych i jakościowych dla zespołu sprzedaży (priorytety listingowe, standardy merchandisingowe, plan promocyjny dla kanału sprzedaży);
Analizowanie działań konkurencji;
Współtworzenie kalendarza działań marketingowych w zakresie działań in-store;
Współpracę z działem Marketingu, zespołem Key Account Managerów i Dyrektorami działu Sprzedaży Modern Trade;
Zarządzaniem projektami merchandisingowymi;
Prowadzenie kalendarza prepacków.
Oczekiwania:
Doświadczenie w trade-marketingu w branży FMCG, atutem będzie doświadczenie zdobyte w międzynarodowej firmie;
Znajomość klientów modern trade, z naciskiem na dyskonty;
Rozwinięte umiejętności analityczne;
Rozwinięte umiejętności komunikacyjne i proaktywne podejście do biznesu;
Znajomość języka angielskiego w stopniu co najmniej dobrym.
Oferujemy:
Umowę o pracę;
Hybrydowy system pracy;
Benefity pozapłacowe;
Możliwość pracy na silnej i rozpoznawalnej marce.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.