#

Customer Experience Manager - rekrutacja online

HRK S.A.

Warszawa, mazowieckie

HRK S.A.

Dla naszego klienta –  firmy z branży Retail poszukuję osoby na stanowisko Customer Experience Managera.

Customer Experience ManagerMiejsce pracy: Warszawa

Twoje zadania:

  • Tworzenie i realizacja spójnych działań mających na celu wzmacnianie doświadczeń klienta – zarówno w kanałach online jak i offline,
  • Analizowanie potrzeb i opinii klientów oraz wdrażanie zmian w ramach ciągłego doskonalenia jakości obsługi,
  • Projektowanie i implementowanie wysokich standardów, dopasowanych do profilu poszczególnych segmentów odbiorców,
  • Ścisła współpraca z działami marketingu i sprzedaży przy opracowywaniu efektywnych strategii komunikacji i doborze właściwych kanałów dotarcia,
  • Ulepszanie procedur związanych z obsługą reklamacji oraz monitorowanie efektywności działań posprzedażowych.
  • Identyfikacja trendów konsumenckich i analiza działań konkurencji w celu lepszego dostosowania strategii firmy do zmieniającego się rynku.

 

Wymagania:

  • Doświadczenie w zarządzaniu projektami skupiającymi się na komunikacji z klientem (obszar customer experience),
  • Umiejętność analizy danych i wyciągania trafnych wniosków, wsparta wyczuciem komunikacyjnym,
  • Kreatywność i proaktywność w poszukiwaniu nowych rozwiązań oraz chęć wdrażania innowacji,
  • Umiejętność budowania współpracy i pracy w zespole,
  • Biegła obsługa narzędzi biurowych, w szczególności MS Office (Excel, PowerPoint, Word).

 

Klient oferuje:

  • Pakiet benefitów min. dostęp do prywatnej opieki medycznej, dofinansowanie do karty sportowej, grupowe ubezpieczenie na życie,
  • Atrakcyjny system premiowy,
  • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji,

 

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi