Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 29/01/2022.

Customer Conditions / Pricing Specialist

Warszawa, mazowieckie

Hays Accountancy Finance

Opis stanowiska pracy

Customer Conditions / Pricing Specialist
Warszawa
NR REF.: 1157142

Twoja następna firma
Aktualnie dla naszego Klienta – jednego z wiodących dostawców w branży motoryzacyjnej na świecie – poszukujemy kandydatów na stanowisko Customer Conditions Specialist do działu Pricing’u.

Co będzie należeć do Twoich obowiązków?
Do Twoich obowiązków będzie należało wprowadzanie cenników do SAP, wprowadzanie i zarządzanie warunkami klientów w SAP, zastosowanie rozwiązań systemowych do wymagań oferty sprzedażowej, zakładanie i administracja rezerwami zgodnie z aktualną ofertą handlową. Customer Conditions Specialist będzie odpowiedzialny również za raportowanie, uzgadnianie i wypłatę bonusów posprzedażowych i rezerw, wprowadzanie i zarządzanie kontraktowymi terminami płatności, wystawianie faktur oraz inne czynności zlecane przez przełożonych.

Jak możesz osiągnąć sukces?
Od Kandydatów oczekujemy wyższego wykształcenia kierunkowego (Finanse, Ekonomia, Rachunkowość), min. pierwszego doświadczenia zawodowego w podobnym obszarze, zaawansowanej znajomości programu MS Excel oraz znajomości j. angielskiego minimum na poziomie B2. Idealny Kandydat jest komunikatywny, ma wysoko rozwinięte umiejętności analityczne, potrafi dobrze zarządzać własnym czasem i współpracować z wieloma działami, a także rozumie procesy w organizacji. Znajomość systemu SAP oraz Power BI będzie atutem.

Na co możesz liczyć?
Nasz Klient oferuje stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w międzynarodowej organizacji będącej liderem swojej branży oraz pakiet benefitów wewnętrznych (m.in. ubezpieczenie, prywatna opieka zdrowotna, karta Multisport, dofinansowanie do dojazdów do pracy, szkolenia branżowe, dofinansowanie do nauki języków).

Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami poprzez formularz na stronie internetowej.

Prezentacja firmy

WŁAŚCIWI LUDZIE NA WŁAŚCIWYCH STANOWISKACH
HAYS Poland jest firmą doradztwa... personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej firmy rekrutacyjnej w Wielkiej Brytanii. Grupa posiada ponad 350 biur w 25 krajach na całym świecie, w których łącznie pracuje ponad 5 tysięcy specjalistów.

Polski oddział firmy istnieje od 2002 r. i systematycznie powiększa swój udział w rynku. Dywizja HAYS Accountancy & Finance składa się z zespołów: Finance, Financial Services, Banking oraz Legal.

HAYS Finance to grupa konsultantów, która może poszczycić się bogatą praktyką w zakresie: obsługi działów finansowych i księgowych przedsiębiorstw każdej branży. Współpracujemy z firmami prowadzącymi tzw. outsourcing księgowości, jak również z przedsiębiorstwami doradczymi, tzw. Big4, firmami doradztwa finansowego, a także strategicznego.

Należący do HAYS Accounatncy & Finance zespół Financial Services specjalizuje się w obsłudze przedsiębiorstw z sektora finansowego. Realizuje projekty na stanowiska specjalistyczne oraz średniego i wyższego szczebla zarządzania. Posiada bogate doświadczenie w prowadzeniu projektów dla domów maklerskich, towarzystw funduszy inwestycyjnych, towarzystw ubezpieczeniowych, firm leasingowych, faktoringowych i innych.

Zespół HAYS Banking współpracuje z najbardziej prestiżowymi bankami komercyjnymi oraz instytucjami finansowymi.

Grupa HAYS Legal specjalizuje się w rekrutacji prawników, adwokatów, radców prawnych oraz asystentów prawnych, nie tylko do kancelarii, ale również do firm na stanowisko in-house lawyer.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
10/12/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Finanse , Praca Administracja biurowa , Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa
do góry