

Customer Care / Tender Specialist
Osoba na stanowisku Customer Care/Tender Specialist będzie częścią Zespołu Obsługi Klienta, który zajmuje się bezpośrednią działalnością biznesową w Polsce i będzie odpowiedzialna za obsługę klienta po sprzedaży - bezpośredni kontakt klientami, świadczenie usług w sposób aktywny, rozwiązywanie problemów oraz współpracę z wewnętrznymi działami: Dział Sprzedaży, Wsparcie Sprzedaży, Technicy Serwisu, Dział Zaopatrzenia.
Informacje o kliencie
Dla naszego klienta - międzynarodowej firmy działającej w dziedzinie obrazowania, instrumentacji i rozwiązań pomiarowych, zatrudniającej przeszło 4 000 osób w ponad 20 krajach świata, wspieranej przez jeden z największych funduszy inwestycyjnych na świecie, poszukujemy osoby na stanowisko Customer Care/Tender Specialist
Opis stanowiska
- Odpowiadanie na przychodzące połączenia telefoniczne i e-maile w sposób terminowy i profesjonalny, aby zapewnić pozytywne doświadczenie klienta w każdym kontakcie
- Rozwiązywanie rutynowych problemów klientów i zgłoszeń samodzielnie
- Współpraca z wewnętrznymi jednostkami w celu dostarczenia spersonalizowanych rozwiązań na nietypowe lub ad hoc żądania klientów
- Aktywne eskalowanie spraw do właściwych stron w oczekiwaniu na skargę klienta
- Budowanie trwałych relacji i zaufania zarówno z wewnętrznymi, jak i zewnętrznymi partnerami
- Utrzymywanie i demonstracja aktualnej wiedzy o produktach i usługach w celu skutecznego doradzania klientom i rozwiązywania problemów
- Działanie jako łącznik między klientami a wewnętrznymi interesariuszami w celu zapewnienia doskonałej obsługi klienta
Profil kandydata
- Zawodowa biegła znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie)
- Minimum 2 lata doświadczenia w dziedzinie związanej z obsługą klienta
- Umiejętność precyzyjnej i przekonującej komunikacji, wykazując elastyczność i empatię
- Efektywne umiejętności słuchania i logiczne myślenie, w tym zdolność do podsumowywania informacji i oferowania rozwiązań
- Umiejętność budowania i utrzymywania relacji z klientami i wewnętrznymi jednostkami
- Zdolność do pracy pod presją
- Efektywne zarządzanie priorytetami i umiejętności organizacyjne
- Zdolność do pracy zarówno samodzielnej, jak i w zespole
- Chęć ciągłego doskonalenia
- Odpowiedzialność za własną pracę i pracę zespołu
- Znajomość MS Office (Excel, Word, Power Point)
- Doświadczenie w zarządzaniu sprzedażą i łańcuchem dostaw mile widziane, ale nie wymagane
- Doświadczenie w przetargach, takie jak (badanie potencjalnych zamówień / przetargi publiczne, obsługa platform przetargowych (rozwiązania e-zakupów używane przez klienta), ciągłe rozwijanie i optymalizacja procesu przetargowego) będą atutem
Oferujemy
- Szerokie szkolenie funkcjonalne (w tym wiedza produktowa)
- Hybrydowy model pracy
- Prywatną opiekę medyczną
- Multikafeterię Benefit System
- Ubezpieczenie NNW


Location: Warszawa
Contract type: Na czas nieokreślony
About Michael Page
Michael Page is a leading professional recruitment consultancy specialising in the recruitment of permanent, contract and temporary positions on behalf of the world's top employers.
More



