#

Customer Care / Tender Specialist

Michael Page

Warszawa, mazowieckie

Michael Page Michael Page

Customer Care / Tender Specialist

Osoba na stanowisku Customer Care/Tender Specialist będzie częścią Zespołu Obsługi Klienta, który zajmuje się bezpośrednią działalnością biznesową w Polsce i będzie odpowiedzialna za obsługę klienta po sprzedaży - bezpośredni kontakt klientami, świadczenie usług w sposób aktywny, rozwiązywanie problemów oraz współpracę z wewnętrznymi działami: Dział Sprzedaży, Wsparcie Sprzedaży, Technicy Serwisu, Dział Zaopatrzenia.

Informacje o kliencie

Dla naszego klienta - międzynarodowej firmy działającej w dziedzinie obrazowania, instrumentacji i rozwiązań pomiarowych, zatrudniającej przeszło 4 000 osób w ponad 20 krajach świata, wspieranej przez jeden z największych funduszy inwestycyjnych na świecie, poszukujemy osoby na stanowisko Customer Care/Tender Specialist

Opis stanowiska

  • Odpowiadanie na przychodzące połączenia telefoniczne i e-maile w sposób terminowy i profesjonalny, aby zapewnić pozytywne doświadczenie klienta w każdym kontakcie
  • Rozwiązywanie rutynowych problemów klientów i zgłoszeń samodzielnie
  • Współpraca z wewnętrznymi jednostkami w celu dostarczenia spersonalizowanych rozwiązań na nietypowe lub ad hoc żądania klientów
  • Aktywne eskalowanie spraw do właściwych stron w oczekiwaniu na skargę klienta
  • Budowanie trwałych relacji i zaufania zarówno z wewnętrznymi, jak i zewnętrznymi partnerami
  • Utrzymywanie i demonstracja aktualnej wiedzy o produktach i usługach w celu skutecznego doradzania klientom i rozwiązywania problemów
  • Działanie jako łącznik między klientami a wewnętrznymi interesariuszami w celu zapewnienia doskonałej obsługi klienta

Profil kandydata

  • Zawodowa biegła znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie)
  • Minimum 2 lata doświadczenia w dziedzinie związanej z obsługą klienta
  • Umiejętność precyzyjnej i przekonującej komunikacji, wykazując elastyczność i empatię
  • Efektywne umiejętności słuchania i logiczne myślenie, w tym zdolność do podsumowywania informacji i oferowania rozwiązań
  • Umiejętność budowania i utrzymywania relacji z klientami i wewnętrznymi jednostkami
  • Zdolność do pracy pod presją
  • Efektywne zarządzanie priorytetami i umiejętności organizacyjne
  • Zdolność do pracy zarówno samodzielnej, jak i w zespole
  • Chęć ciągłego doskonalenia
  • Odpowiedzialność za własną pracę i pracę zespołu
  • Znajomość MS Office (Excel, Word, Power Point)
  • Doświadczenie w zarządzaniu sprzedażą i łańcuchem dostaw mile widziane, ale nie wymagane
  • Doświadczenie w przetargach, takie jak (badanie potencjalnych zamówień / przetargi publiczne, obsługa platform przetargowych (rozwiązania e-zakupów używane przez klienta), ciągłe rozwijanie i optymalizacja procesu przetargowego) będą atutem

Oferujemy

  • Szerokie szkolenie funkcjonalne (w tym wiedza produktowa)
  • Hybrydowy model pracy
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Multikafeterię Benefit System
  • Ubezpieczenie NNW
Please apply via the button on the right side of this job offer.
Michael Page Michael Page

Job details

Location: Warszawa
Contract type: Na czas nieokreślony

About Michael Page

Michael Page is a leading professional recruitment consultancy specialising in the recruitment of permanent, contract and temporary positions on behalf of the world's top employers.

More

Follow us on:
Michael Page Michael Page Michael Page Michael Page

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi