Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 13/07/2020.

Customer Care Specialist

Warszawa, mazowieckie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Customer Care Specialist
Warszawa
NR REF.: 1135824

Dla naszego Klienta, jednego z najstarszych producentów maszyn drukujących, poszukujemy osoby na stanowisko Customer Care Specialist.

Do zadań osoby na tym stanowisku będzie należało przygotowywanie niezbędnych faktur, ofert, zestawień również w języku obcym, obsługa administracyjna biura, bieżące harmonogramowanie działań związanych z realizacją faktur oraz ofert.
Na co dzień będzie kontaktowała się z klientami, wspierała sprzedaż i koordynowała zamówienia części zamiennych. Od kandydata oczekujemy podstawowego doświadczenia w fakturowaniu, znajomości Excela i systemów typu ERP oraz bardzo dobrej znajomości języka angielskiego (znajomość języka niemieckiego mile widziana).

Poszukujemy osoby zaangażowanej, posiadającej doświadczenie na podobnym stanowisku, lubiącą techniczne tematy, świetnie współpracującą w grupie.

Nasz klient oferuje ciekawą pracę w międzynarodowym środowisku, zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę oraz dobrą, rodzinną atmosferę. Dodatkowo ubezpieczenie grupowe na życie oraz telefon służbowy.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
31/03/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta , Praca Call Center / Telemarketing , Praca Doradztwo / Konsulting
do góry