#

Customer Care Specialist

HAYS

Kraków, małopolskie

Opis stanowiska pracy

Customer Care Specialist
Kraków
NR REF.: 1150258

For our Client, an international company located in Kraków, we are currently looking for candidates as Customer Care Specialist with English skills (min C1). In this job position you will be at the front line making every interaction memorable, enabling deeper relationships to strengthen position with Customers. In this department you’ll be able to use and develop your skills and knowledge, while working as part of an innovative and collaborative team.


Our requirements:
Knowledge of English C1/C2
Experience in the office environment as Customer Service will be an asset
Good communication skills, verbal and non-verbal
Customer-oriented, independent work
Success-oriented, open-minded, organised, resilient even in stressful situations
Team player and confident single performer


Your responsibility :
Responding to customer inquiries via phone ( answering inbound calls)
Resolve clients queries and problems
Work effectively to achieve all targets and results
Readiness to work from the office in Kraków


What we offer:
Competitive salary
Contract of employment
Private healthcare
Multisport Card
Office located in City Center- Kraków.

Hays Poland sp. z o.o. is an employment agency registered in a registry kept by Marshal of the Mazowieckie Voivodeship under the number 361.

Prezentacja firmy

Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieram... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
23/06/2023
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Kadra zarządzająca, Praca Inne

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi