Customer Care Representative with Spanish
WarszawaCustomer Care Representative with Spanish
Warszawa
NR REF.: 1152939
Dla naszego Klienta z branży technologii medycznych poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Customer Care Representative with Spanish
Do głównych zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie sprawne odpowiadanie na zapytania klientów, głównie drogą mailową, w języku hiszpańskim, opieka nad procesami reklamacyjnymi i utrzymywanie kontaktu z placówkami firmy z rejonu Iberia, a także weryfikacja dostępności produktów i tworzenie raportów dotyczących statusów zamówień.
Od Kandydata oczekujemy bardzo dobrej znajomości języka hiszpańskiego i angielskiego (warunek konieczny min. B2), komunikatywności i otwartości na potrzeby Klientów oraz otwartości na zmienny charakter zadań.
Dodatkowym atutem będzie znajomość systemu SAP oraz wcześniejsze doświadczenie w pracy z obszaru Customer Service.
Oferujemy atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od posiadanego doświadczenia, możliwość rozwoju w firmie będącej jednym z liderów swojej branży, pracę hybrydową z biura w centrum Warszawy (na ten moment praca zdalna - zapewniamy sprzęt niezbędny do pracy) oraz szkolenia wprowadzające m.in. z SAP.
Jeśli szukasz pierwszej pracy w Backofficowej Obsłudze Klienta, znasz bardzo dobrze języki hiszpański i angielski oraz szukasz miejsca, gdzie możesz rozwijać się i uczyć się nowych narzędzi - zapraszam do aplikacji!
Warszawa
NR REF.: 1152939
Dla naszego Klienta z branży technologii medycznych poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Customer Care Representative with Spanish
Do głównych zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie sprawne odpowiadanie na zapytania klientów, głównie drogą mailową, w języku hiszpańskim, opieka nad procesami reklamacyjnymi i utrzymywanie kontaktu z placówkami firmy z rejonu Iberia, a także weryfikacja dostępności produktów i tworzenie raportów dotyczących statusów zamówień.
Od Kandydata oczekujemy bardzo dobrej znajomości języka hiszpańskiego i angielskiego (warunek konieczny min. B2), komunikatywności i otwartości na potrzeby Klientów oraz otwartości na zmienny charakter zadań.
Dodatkowym atutem będzie znajomość systemu SAP oraz wcześniejsze doświadczenie w pracy z obszaru Customer Service.
Oferujemy atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od posiadanego doświadczenia, możliwość rozwoju w firmie będącej jednym z liderów swojej branży, pracę hybrydową z biura w centrum Warszawy (na ten moment praca zdalna - zapewniamy sprzęt niezbędny do pracy) oraz szkolenia wprowadzające m.in. z SAP.
Jeśli szukasz pierwszej pracy w Backofficowej Obsłudze Klienta, znasz bardzo dobrze języki hiszpański i angielski oraz szukasz miejsca, gdzie możesz rozwijać się i uczyć się nowych narzędzi - zapraszam do aplikacji!
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.