Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 18/09/2019.

Customer Care Manager

Warszawa, mazowieckie

Gi Group Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Dla jednego z naszych Klientów poszukujemy kandydatów na stanowisko: CUSTOMER CARE MANAGER

Wymagania

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

• Opracowanie strategii rozwoju Działu Obsługi Klienta

• Stała optymalizacja procesów w dziale

• Nadzór nad terminowością i wysoką jakością obsługi klientów i umów, stałe monitorowanie wyników

• Cykliczne raportowanie wyników pracy zespołu dla Zarządu spółki, opracowanie wskaźników efektywności

• Przygotowanie nowych planów rozwoju obsługi klientów

• Stworzenie systemu motywacyjnego dla zespołu, opracowanie KPI, wskaźników efektywności

• Zapewnienie terminowej i prawidłowej pod względem merytorycznym realizacji zadań obsługi klienta w tym rozpatrywania skarg i reklamacji

• Motywowanie, zarządzanie operacyjne zespołem (rekrutacje, urlopy, zastępstwa) zapewnienie ciągłości wykonywania obowiązków w zespole bez szkody dla obsługi klientów

• Rozwój kompetencji podległego zespołu

 

WYMAGANIA:

• Wykształcenie wyższe

• Minimum 4 lata doświadczenia na podobnym stanowisku

• Umiejętność zarządzania dużym (+40 osób) zespołem

• Doświadczenie w obsłudze klienta biznesowego w branży leasingowej

• Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalnych i organizacyjnych,

• Umiejętność sprawnego rozwiązywania problemów,

• Łatwość budowania relacji i motywowania zespołu,

• Umiejętność podejmowania decyzji

• Zdolność analitycznych,

• Znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym

• Prawa jazdy kat. B.

 

NASZ KLIENT OFERUJE:

• Bardzo atrakcyjne wynagrodzenie oraz stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę

• Praca w renomowanej i globalnej organizacji i realne perspektywy rozwoju

• Program profesjonalnych szkoleń

• Pakiet motywacyjny, m. in. opieka medyczna, karta OK system, ubezpieczenie na życie

• Niezbędne narzędzia do pracy: laptop, telefon, samochód

• Lokalizacja miejsca pracy: Warszawa Włochy

Prezentacja firmy

Gi Group jest międzynarodową agencją pracy i doradztwa personalnego. Prowadzimy... działalność w zakresie m.in. stałego i czasowego zatrudnienia, wyszukiwania i selekcji oraz outsourcingu. Dzięki bezpośredniej obecności i partnerstwom strategicznym działamy w 57 krajach świata. Posiadamy Certyfikat Ministerstwa Gospodarki i Pracy nr 570.  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
18/02/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 3 do 5 lat
Min. wykształcenie:
Wyższe inżynierskie
Branża / kategoria:
Praca Call Center / Telemarketing , Praca Inne , Praca Obsługa klienta
do góry