Customer Care Assistant
Warszawa Customer Care Assistant
Warszawa
NR REF.: 1122380
Dla naszego klienta, wiodącego dostawcy funkcjonalnych rozwiązań dla bezpieczeństwa i komfortu oraz dystrybutora niskonapięciowych systemów zabezpieczeń, obecnie poszukujemy osoby na stanowisko
Customer Care Assistant
Opis stanowiska:
Prowadzenie bieżącej obsługi klientów w oparciu o najwyższe standardy i wewnętrzne procedury firmy;
Obsługa klienta począwszy od zarejestrowania zamówienia aż do momentu dostarczenia towaru; Systematyczna praca z zamówieniami pozostającymi do realizacji – monitorowanie terminowości dostaw, współpraca z fabrykami w celu potwierdzenia terminów dostaw;
Odbieranie telefonów;
Budowanie długotrwałych relacji z klientami;
Współpraca z innymi działami firmy w celu efektywnego zarządzania kontami klientów w systemie – analityk kredytowy, dział finansowy, dział logistyczny, zakupowcy, dział sprzedaży.
Zakres obowiązków:
Wymagania:
Oferujemy:
Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne CV.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.
Warszawa
NR REF.: 1122380
Dla naszego klienta, wiodącego dostawcy funkcjonalnych rozwiązań dla bezpieczeństwa i komfortu oraz dystrybutora niskonapięciowych systemów zabezpieczeń, obecnie poszukujemy osoby na stanowisko
Customer Care Assistant
Opis stanowiska:
Prowadzenie bieżącej obsługi klientów w oparciu o najwyższe standardy i wewnętrzne procedury firmy;
Obsługa klienta począwszy od zarejestrowania zamówienia aż do momentu dostarczenia towaru; Systematyczna praca z zamówieniami pozostającymi do realizacji – monitorowanie terminowości dostaw, współpraca z fabrykami w celu potwierdzenia terminów dostaw;
Odbieranie telefonów;
Budowanie długotrwałych relacji z klientami;
Współpraca z innymi działami firmy w celu efektywnego zarządzania kontami klientów w systemie – analityk kredytowy, dział finansowy, dział logistyczny, zakupowcy, dział sprzedaży.
Zakres obowiązków:
- Zapewnienie prawidłowości rejestrowania zamówień w systemie SAP;
- Dokonywanie zmian na zamówieniach zgodnie z procesem obowiązującym w dziale;
- Kontrolowanie harmonogramu dostaw – dopasowywanie do wymogów klienta i możliwości produkcyjnych firmy;
- Odpowiadanie na zapytania klientów, sprawdzanie zgłoszeń dot. dostaw;
- Współpraca z korporacyjnym działem wsparcia w zakresie zarządzania łańcuchem dostaw i zapewnienia dostawy produktu zgodnie z wymaganiami klienta;
- Przejęcie odpowiedzialności za określoną grupę klientów i ich stała obsługa;
- Zajmowanie się zgłoszeniami klientów i ich przetwarzanie zgodnie z obowiązującym w firmie procesem RMA;
- Podejmowanie działań w celu wykonania miesięcznych/kwartalnych/rocznych planów finansowych firmy;
- Przygotowanie odpowiednich raportów systemowych na życzenie klienta/działu sprzedaży;
- Współpraca z innymi komórkami w celu wyeliminowania potencjalnych zagrożeń w realizacji zamówienia; dbałość o właściwy przepływ informacji pomiędzy klientem a odpowiednimi jednostkami organizacyjnymi firmy;
- Przygotowanie odpowiedniej dokumentacji wymaganej przez lokalne prawo bądź procesy korporacyjne.
Wymagania:
- Język angielski – poziom B1 (komunikatywny);
- Umiejętności komunikacyjne;
- Umiejętności analityczne;
- Umiejętność pracy w zespole;
- Dobra organizacja pracy;
- Umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach i pracy pod presją czasu;
- Znajomość MS Office (w szczególności podstawy programu Excel) oraz Outlook;
- 2 – 3-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (Dział Obsługi Klienta, Helpdesk, Call Center);
- Mile widziana znajomość systemu informatycznego powiązanego bezpośrednio z obsługą klienta: rejestrowanie zamówień, wystawianie faktur, sprawdzanie stanów magazynowych.
Oferujemy:
- pracę w stabilnej międzynarodowej firmie,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- ubezpieczenie na życie,
- miłą atmosferę pracy:)
Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne CV.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.