#

Customer Care Assistant

Hays Poland

Warszawa, mazowieckie

Hays Poland

Customer Care Assistant

Warszawa
Customer Care Assistant
Warszawa
NR REF.: 1122380

Dla naszego klienta, wiodącego dostawcy funkcjonalnych rozwiązań dla bezpieczeństwa i komfortu oraz dystrybutora niskonapięciowych systemów zabezpieczeń, obecnie poszukujemy osoby na stanowisko

Customer Care Assistant


Opis stanowiska:

Prowadzenie bieżącej obsługi klientów w oparciu o najwyższe standardy i wewnętrzne procedury firmy;
Obsługa klienta począwszy od zarejestrowania zamówienia aż do momentu dostarczenia towaru; Systematyczna praca z zamówieniami pozostającymi do realizacji – monitorowanie terminowości dostaw, współpraca z fabrykami w celu potwierdzenia terminów dostaw;
Odbieranie telefonów;
Budowanie długotrwałych relacji z klientami;
Współpraca z innymi działami firmy w celu efektywnego zarządzania kontami klientów w systemie – analityk kredytowy, dział finansowy, dział logistyczny, zakupowcy, dział sprzedaży.

Zakres obowiązków:

  • Zapewnienie prawidłowości rejestrowania zamówień w systemie SAP;
  • Dokonywanie zmian na zamówieniach zgodnie z procesem obowiązującym w dziale;
  • Kontrolowanie harmonogramu dostaw – dopasowywanie do wymogów klienta i możliwości produkcyjnych firmy;
  • Odpowiadanie na zapytania klientów, sprawdzanie zgłoszeń dot. dostaw;
  • Współpraca z korporacyjnym działem wsparcia w zakresie zarządzania łańcuchem dostaw i zapewnienia dostawy produktu zgodnie z wymaganiami klienta;
  • Przejęcie odpowiedzialności za określoną grupę klientów i ich stała obsługa;
  • Zajmowanie się zgłoszeniami klientów i ich przetwarzanie zgodnie z obowiązującym w firmie procesem RMA;
  • Podejmowanie działań w celu wykonania miesięcznych/kwartalnych/rocznych planów finansowych firmy;
  • Przygotowanie odpowiednich raportów systemowych na życzenie klienta/działu sprzedaży;
  • Współpraca z innymi komórkami w celu wyeliminowania potencjalnych zagrożeń w realizacji zamówienia; dbałość o właściwy przepływ informacji pomiędzy klientem a odpowiednimi jednostkami organizacyjnymi firmy;
  • Przygotowanie odpowiedniej dokumentacji wymaganej przez lokalne prawo bądź procesy korporacyjne.

Wymagania:

  • Język angielski – poziom B1 (komunikatywny);
  • Umiejętności komunikacyjne;
  • Umiejętności analityczne;
  • Umiejętność pracy w zespole;
  • Dobra organizacja pracy;
  • Umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach i pracy pod presją czasu;
  • Znajomość MS Office (w szczególności podstawy programu Excel) oraz Outlook;
  • 2 – 3-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (Dział Obsługi Klienta, Helpdesk, Call Center);
  • Mile widziana znajomość systemu informatycznego powiązanego bezpośrednio z obsługą klienta: rejestrowanie zamówień, wystawianie faktur, sprawdzanie stanów magazynowych.

Oferujemy:
  • pracę w stabilnej międzynarodowej firmie,
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • ubezpieczenie na życie,
  • miłą atmosferę pracy:)


Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne CV.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Hays Poland

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi