TWOJE ZADANIA
- odpowiadasz telefonicznie oraz mailowo na zapytania klientów
- pomagasz klientom w trudnych sytuacjach związanych z wynajmem naszych pojazdów, funkcjami aplikacji i pytaniami dotyczącymi płatności
- rozpoznajesz częstotliwość poszczególnych problemów i przekazujesz te informacje kierownictwu zespołu
- wspierasz komunikację z partnerami takimi jak urzędy czy portale partnerskie
- utrzymujesz pozytywną atmosferę i dobrą zabawę w naszym zespole oraz wśród klientów
CO CIĘ CZEKA
- stabilne zatrudnienie na roczną umowę o pracę y możliwością przedłużenia
- możliwości rozwoju w międzynarodowym środowisku i udział w szalonym rozwoju współdzielonej mobilności (car-sharing)
- nieograniczona możliwość wprowadzania i wypróbowywania kreatywnych pomysłów
- płaska hierarchia i otwarta kultura
- odpowiednie wynagrodzenie, możliwości rozwoju związane z wynikami, przekąski i lunche zespołowe
- możliwość wyjazdów do siedziby głównej w Berlinie
CO PRZYNOSISZ ZE SOBĄ
- doświadczenie w obsłudze klienta
- płynną znajomość języka niemieckiego oraz bardzo dobrą języka angielskiego, każdy kolejny język europejski jest dodatkowym atutem
- jesteś komunikatywny i lubisz współpracę
- obsługę komputera, szczególnie dowolnego oprogramowania do obsługi klienta
- gotowość do pracy w systemie zmianowym (24 godziny na dobę)
JOIN THE RIDE! <br/> <br/>Rozwijamy naszą flotę i oczywiście oznacza to ... Rozwiń
JOIN THE RIDE!
Rozwijamy naszą flotę i oczywiście oznacza to więcej klientów, dlatego szukamy Ciebie, aby wzmocnić nasz międzynarodowy zespół obsługi niemieckiego klienta w nowej lokalizacji -Warszawa- i ruszyć na podbój Europy!
https://miles-mobility.com
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.